Dupa ce Nokia si-a cerut scuze pentru reclama ce prezinta capacitatile de filmare exagerate ale noului smartphone WP8 Nokia Lumia 920, compania finlandeza a fost prinsa din nou pe picior gresit: nici pozele din reclama nu sunt facute cu noul telefon.
Planul Nokia pentru prezentarea unui telefon caruia ii lauda camera cu tehnologie PureView include un clip video filmat cu camere profesioniste si poze facute cu un DSLR si iluminare profesionista, scrie GSMArena.com
Un blogger din Helsinki a observat ca luminile stradale sunt prea detaliate, iar apertura camerei Nokia Lumia 920 impiedica fotografierea unor imagini nocturne la calitate atat de buna.
Cumparatorii s-au resemnat cu ideea ca reclamele la alimente sunt adesea complet nerealiste, insa o campanie de marketing in care camera telefonului este laudata, dar inlocuita cu echipamente profesionale este o incalcare mai grava a increderii cumparatorilor. Speram ca nu acest tip de practica este "planul B" mentionat de sefii Nokia in cazul esecului Windows Phone 8.