HTC cauta calea de mijloc. Ar putea fi cam tarziu

de Radu Eftimie | 10 februarie 2014

Oficialii HTC au declarat, pentru presa occidentala, ca strategia de business a companiei a fost gresita in 2013 si ca focusul pe varful de gama, HTC ONE, a insemnat pana la urma pierderi pentru companie.

Din pacate pentru HTC, scuza este putin lipsita de argumente. Utilizatorii nu prea au vazut niciun "focus" pe produsul de top ONE in 2013, mai ales ca intervalul de la anutarea oficiala a smartphone-ului si pana la comercializarea acestuia a fost imens.

O greseala similara a facut SonyEricsson, daca va amintiti, in 2008, cand prezenta flagship-ul Xperia X1, pentru a-l lansa abia dupa sapte luni (doar pe anumite piete).

In cazul HTC, intarzierea lansarii comerciale si concentrarea pe un singur produs in 2013 s-au materializat prin pierderi financiare (mai exact, o vor face pentru ca acum avem parte de estimari negative, nu si de cifre concrete).

Presedinta HTC, Cher Wang, a declarat, pentru Reuters, ca HTC ar fi trebuit sa ia in calcul, anul trecut, realizarea mai multor smartphone-uri pentru segmentul mid-range. De altfel, se pare ca in acest an HTC vrea sa recucereasca piata cu astfel de telefoane cu specificatii medii.

Nu ne intrebam decat daca noua strategie a companiei va reusi sa se impuna in 2014, in conditiile in care producatorii din China au devenit extrem de agresivi din punct de vedere al marketingului iar produsele lor au evoluat mult, pastrandu-si avantajul costurilor relativ mici. 2014 va fi, cu siguranta, un an extrem de dificil pentru HTC, daca nu cumva chiar unul decisiv pentru existenta companiei.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: htc one esec htc cifre financiare htc pierderi htc strategie telefoane midrange htc strategie htc telefoane 2014
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google
Downloads - Telefoane Mobile
Cele mai noi: Cele mai descarcate:
Vezi mai multe
Ti s-a virusat calculatorul?
Ai pierdut informatii de pe el?
Click aici pentru KITUL de prim ajutor