Samsung, premiata la Romanian Contact Center Awards
8/8070
calendar_month 15 Iun 2022, 11:41

Samsung Romania a castigat patru premii în cadrul editiei de anul acesta a Romanian Contact Center Awards, singura competitie de profil dedicata specialistilor din domeniul customer care.

Compania a primit titlurile de Best External Contact Center si Best Voice of the Customer Department. De asemenea, eforturile echipei au fost recunoscute prin alte doua premii, unul pentru Best Support Center Team Manager si unul special pentru Tech Vision si Mindset.

,,Punem clientii si experientele clientilor în centrul activitatilor noastre. Obiectivul nostru principal este acela de a le fi alaturi, de a le oferi produse si servicii care sa le usureze viata de zi cu zi. Pentru ca noi sa ne atingem acest obiectiv, este esential sa fim mereu atenti la nevoile oamenilor si sa le acordam asistenta completa. Ne bucuram ca reusim sa facem acest lucru împreuna cu echipa noastra de customer care depune constant eforturi pentru a construi si mentine o relatie excelenta cu clientii nostri”, a declarat Ionut Mirel Gherghe, Director al Diviziei de Customer Service Samsung.

Premiile au fost acordate în baza rezultatelor obtinute la o serie de evaluari efectuate de un juriu de specialitate în randul companiilor din industrii variante (banking, tech, pharma, turism etc.) înscrise în competitie.

Despre Romanian Contact Center Awards

Romanian Contact Center Awards este o competitie organizata de Contact Center Magazine si de Marketing Insiders Group care a ajuns în 2022 la a 13-a editie. Competitia îsi propune sa aduca în prim plan domeniile de customer care, contact center si outsourcing precum si specialistii activi în aceste zone.