Samsung Electronics isi consolideaza valoarea de brand cu locul 5 in clasamentul Interbrand¬s Best Global Brands 2021

calendar_month 21 Oct 2021, 18:58
Compania s-a clasat pe locul cinci in top-ul Interbrand’s 100 Best Global Brands, cu o valoare a marcii de 74,6 miliarde USD, reusind o crestere de 20% fata de anul 2020
Samsung Electronics Co., Ltd. a anuntat astazi ca si-a reafirmat pozitia in top-ul de frunte a celor mai bune 5 brand-uri din cadrul clasamentului Interbrand’s Best Global Brands 2021.
Potrivit listei celor mai bune marci globale anuntate de firma de consultanta globala Interbrand in data de 20 octombrie Samsung s-a clasat pe locul cinci cu o valoare a marcii de 74,6 miliarde USD si cu o crestere de 20% fata de anul trecut. Datorita performantei sale financiare puternice, cu o revenire care a atins nivelurile pre-pandemice, valoarea marcii companiei a crescut cu 20% in acest an, adica de doua ori rata medie de crestere a valorii marcii masurata printre primele 100 marci in 2021.
Samsung a intrat pentru prima data in top cinci anul trecut si a mentinut aceeasi pozitie timp de doi ani consecutivi, cu cea mai mare crestere a valorii marcii sale incepand cu 2013.
Potrivit Interbrand, factorii majori care au jucat un rol critic in cresterea Samsung includ:
Tranzitia sa catre un sistem de management centrat pe client, evidentiat prin infiintarea unei noi echipe CX (experienta client) dedicata prioritizarii experientei si valorilor clientilor;
Eforturile sale constante pentru o dezvoltare durabila, precum si pentru implementarea diverselor campanii ghidate de viziunea sa de CSR, asa cum este „Together for Tomorrow! Enabling People”, spre exemplu, precum si initiativele la nivel de companie, care promoveaza sustenabilitatea prin utilizarea ambalajului ecologic pentru televizoare si prin implementarea programului Galaxy Upcycling;
Lansarea de produse inovatoare, precum Galaxy Z Flip3, televizoarele Neo QLED si gama Bespoke de electrocasnice;
Eforturile sustinute in dezvoltarea de tehnologii avansate, precum inteligenta artificiala (AI), 5G, auto si robotica prin investitii consistente.
„Este foarte incurajator sa vedem ca Samsung Electronics s-a clasat in top-ul primelor cinci companii din lume anul trecut, realizand, in acest an, o crestere enorma de doua cifre in valoare – cel mai mare salt al valorii brand-ului nostru incepand cu 2013. Promitem sa ne folosim de modelul de management centrat pe client pentru a ne asculta in continuare clientii. Asa vom reusi sa oferim inapoi sprijinul masiv pe care l-am primit de la clientii din intreaga lume”, a spus YH Lee, CMO Samsung Electronics.
Interbrand evalueaza valoarea de brand a companiilor pe baza unei analize cuprinzatoare a mai multor factori, precum performanta financiara, influenta marcii asupra achizitiei si competitivitatea marcii.
Intre timp, pe 12 octombrie, Samsung a ocupat, de asemenea, locul 1 in top-ul Forbes drept cel mai bun angajator din lume in 2021 pentru al doilea an consecutiv. Ca organizatie globala cu angajati si afaceri in intreaga lume, Samsung a fost, din nou, desemnat angajatorul numarul unu.
In fiecare an, Forbes realizeaza sondaje cu peste 150.000 de angajati din 58 de tari care lucreaza pentru intreprinderi cu operatiuni in mai multe tari sau regiuni, iar anul acesta le-a cerut respondentilor sa-si clasifice nivelul de satisfactie in raport cu masurile COVID-19 luate de angajatorii lor si sa-i evalueze pe acestia in functie de imagine, amprenta economica, sanse de dezvoltare personala si profesionala, egalitate de gen si responsabilitate sociala.
Noutati




