hit.ro  »  Stiri  »  Stiinta Generala  »  Pentru prima data, Samsung da sansa tinerilor din Generatia Z sa se faca auziti, sa vorbeasca deschis si fara filtre despre subiecte relevante pentru ei

Pentru prima data, Samsung da sansa tinerilor din Generatia Z sa se faca auziti, sa vorbeasca deschis si fara filtre despre subiecte relevante pentru ei

calendar_month 21 Iul 2023, 13:21

Stabilirea unor conexiuni reale si profunde cu cei din jur, legaturile cu generatiile mai in varsta, in special cu parintii si profesorii, increderea in sine si imaginea pe care o proiecteaza in exterior sunt subiectele care ii preocupa pe cei din Gen Z, potrivit unui studiu calitativ comisionat de Samsung si desfasurat de Kantar Romania.
 
Desi este o generatie care se simte uneori stigmatizata (,,pierd timpul online”,,nu inteleg ce inseamna adevaratele probleme in viata”, „nu au respect pentru generatiile mai in varsta”), in realitate, cei din Gen Z au interese diverse: urmaresc subiecte de pe agenda publica, precum incalzirea globala, probleme sociale, egalitatatea de gen, etc. si, in acelasi timp, sunt intr-o cautare continua a traseului profesional care se potriveste cu pasiunile lor, a celei mai bune optiuni dintre a ramane in Romania sau a se muta in strainatate si multe altele.
 
Prin intermediul unei serii de interviuri in profunzime si focus grupuri, Samsung a descoperit ca exista si adevaruri nespuse de Gen Z care ii preocupa, dar despre care se vorbeste mai putin in spatiul public. Campania Allout FactZ se concentreaza pe ele.
 
„Sunt multe stereotipuri si mituri in jurul Generatiei Z pe care incercam le abordam pentru prima oara, prin proiectul AlloutFactZ. Este o oportunitate de a deschide conversatii si de a vorbi liber despre problemele cu care se confrunta tinerii, intr-un mod foarte personal. Ne dorim sa fim cat mai aproape de noua generatie si nu cred ca putem sa o facem altfel decat ascultand-o si oferindu-i toate instrumentele de care are nevoie pentru a se exprima. Allout FactZ este inca un pas pe care il facem in aceasta directie", declara Simona Panait, Head of Marketing Romania & Bulgaria, la Samsung Electronics Romania.

Principalul obiectiv al campaniei este sa ofere Generatiei Z un spatiu in care sa se exprime liber si sa discute temele care ii preocupa cel mai mult. Samsung a initiat proiectul printr-un parteneriat cu publicatia Vice, prin care timp de o saptamana, redactia publicatiei a fost formata din reprezentanti ai generatiei Z. 

Acestia au fost liberi sa abordeze subiecte importante pentru ei, sa le trateze in stilul propriu si au fost sprijiniti de redactorii Vice in procesul de documentare si editare. Au scris articole precum: „Tineri din Romania mi-au zis ce nu discuta de rusine nici cu cei mai apropiati prieteni” sau „Am 23 de ani si mi-am intrebat rudele ce cred ca facem noi pe internet ca sa vad cat n-au dreptate”.

Ulterior, tinerii editori au fost invitati intr-o serie de show-uri radio, unde au povestit despre cum a fost intreaga experienta pentru ei si cum vad viitorul generatiei lor, in contextul actual. 

Ca pas urmator, Samsung a extins conversatia si catre o serie de lideri de opinie si i-a provocat sa isi spuna povestea, pornind de la aceleasi teme: imaginea de sine, conflictul intre generatii si relatia cu parintii si relatiile cu prietenii. Cuza, Graure, Lorena Serban, Olivia Addams, Edi Brandabura, Bogdan Teches, Bogdan Dracea si Radu Constantin au dat startul conversatiilor pe canelele lor de social media si au incurajat tinerii din comunitatile lor sa imparaseasca in comentarii propriile experiente.

Subiectele de mai sus au fost abordate si de tinerii creatori de continut care au participat in cadrul Buzz House, un proiect sustinut de Samsung Romania. Acestia au impartasit povestile lor de viata pe conturile lor de social media. 



Silviu Faiar si Zlavog, creatori de continut iubiti de generatia Z, au deschis conversatia despre problemele cu care se confrunta aceasta si au cerut comunitatilor lor sa le trimita povestile lor; multe dintre acestea au fost discutate apoi in cadrul unui live pe canalul lui Silviu.  

Acesta este al doilea an in care Samsung deruleaza toate proiectele si initiative dedicate GenZ sub platforma de comunicare Allout, lansata in 2022, cu scopul de a sustine noua generatie si a le oferi surse noi de inspiratie. In 2023, Samsung duce mai departe aceasta misiune pentru a intelege mai bine Gen Z si a aduce in prim-plan subiecte care ii preocupa cu adevarat pe acestia.

Allout FactZ continua in perioada urmatoare. Urmareste ce are de spus Generatia Z aici – https://www.samsung.com/ro/allout/contentcreation/alloutfactz/ si pe canalele social media Samsung (Facebook, Instagram si TikTok).





 

Sondaj

Ce placa video aveti?