Omate Lutetia, primul smartwatch cu stil "pentru ea"

calendar_month 15 Oct 2014, 13:21
Piata wearables si a ceasurilor inteligente este deja aglomerata cu fel de fel de modele, in general adresate segmentului masculin sau utilizatorilor care pun acccent pe functionalitatea device-urilor si mai putin pe un design axat pe un stil rafinat. Lucrurile sunt pe care sa se schimbe, iar de acest lucru se ocupa Omate.
Compania Omate va propune smartwatch-ul Lutetia, dedicat exclusiv segmentului feminin de utilizatori.
Ceasul inteligent are o forma circulara si se recreeaza design-ul clasic, premium, al ceasurilor de dama traditionale.

(foto: Engadget)
Smartwatch-ul Lutetia dispune de un ecran rotund de dimensiuni relativ reduse (este mai mic decat display-ul Moto 360), se bazeaza pe un procesor MediaTek Aster MT2502 si ruleaza pe platfroma Nucleus RTOS ce asigura o autonomie foarte buna si compatibilitate cu device-urile bazate pe Android si iOS. Corpul ceasului este din otel cu finisaje aurii sau argintii pentru un look premium.
Smartwatch-ul Lutetia serveste drept companion pentru smartphones (prin Bluetooth), astfel ca afiseaza notificarile primite pe telefonul mobil, dar este dotat si cu pedometru, functie de control a muzicii, informatii despre vreme, un timer si, important, dispune de control vocal.
Ceasul inteligent va costa 169 de dolari, un pret foarte bun, avand in vedere specificatiile si design-ul cu adevarat premium pe care le ofera.
CEO-ul Omate, Laurent Le Pen, a declarat, pentru Engadget, ca produsul companiei nu isi propune sa rivalizeze cu produsele "mainstram" precum cele ale Samsung, Motorola sau LG, ci targeteaza segmentul reprezentat de branduri fashion, respectiv Calvin Klein, Guess sau D&G.
Sursa: Omate via Engadget
Noutati




