hit.ro  »  Stiri  »  Stiinta Generala  »  Marcile Hisense Europe recunoscute cu prestigiosul Premiu de Sustenabilitate EcoVadis

Marcile Hisense Europe recunoscute cu prestigiosul Premiu de Sustenabilitate EcoVadis

calendar_month 23 Mar 2023, 14:03
Hisense Europe, producatorul de electrocasnice sub marca Hisense si Gorenje, anunta cu mandrie ca a fost premiat cu medalia de argint din partea EcoVadis. Aceasta clasificare faimoasa a activitatii recunoaste angajamentul companiei fata de practicile de afaceri sustenabile si reprezinta un testament al eforturilor continue ale companiei de a minimiza impactul sau asupra planetei si de a promova responsabilitatea sociala.
Pariem pe obiectivele de sustenabilitate
Hisense Europe cu marcile sale Hisense si Gorenje a setat obiective de sustenabilitate ambitioase axate pe cinci zone principale, inclusiv mediul, produsele sustenabile, lantul de aprovizionare sustenabil, oamenii si responsabilitatea sociala si noile modele de afaceri. Aceste obiective includ reducerea consumului de energie prin intermediul optimizarii energiei regenerabile, crescand utilizarea de materiale reciclabile in produse, reducand deseurile, promovand transportul sustenabil si imbunatatind sustenabilitatea lantului sau de aprovizionare. Accentul companiei pe sustenabilitate este evident in eforturile acesteia de a recicla 96% din deseurile generate, de a utiliza ambalaje 100% reciclabile pana in 2024 si de a reduce emisiile de CO2rezultate din transport. Prestigioasa medalie de argint EcoVadis demonstreaza ca Hisense Europe a dezvoltat strategia potrivita pentru a creste sustenabilitatea modelelor sale de afaceri.
Scaderea impactului de mediu cu produse sustenabile
O companie trebuie sa adreseze toate etapele de productie pentru a-si minimiza amprenta de carbon, inclusiv consumul de energie din timpul productiei, materialele utilizate in produse si durata lor de viata, precum si procesele de ambalare si transport. In aceste domenii, Hisense Europe a facut progrese semnificative in ultimii 5 ani cu o reducere de 38% a consumului de apa si o reducere de 24% a consumului de electricitate. Electrocasnicele Hisense si Gorenje produse in Europa sunt fabricate din materiale excelente, ecologice si degradabile si sunt supuse unor testari riguroase pentru a le creste longevitatea. Un aspect important este si disponibilitatea pieselor de schimb si servisabilitatea usoara a produselor.
Tintim spre o responsabilitate sociala si mai mare
Clasificarea de sustenabilitate EcoVadis si procesul de evaluare evalueaza nu numai impactul de mediu, ci si cel social si performanta etica a companiilor. Hisense Europe, cu marcile Hisense si Gorenje, a primit medalia de argint pentru angajamentul sau de a promova practicile de afaceri etice, cum ar fi crearea de oportunitati egale pentru toti si stabilirea unei culturi de impartasire a cunostintelor. Investirea in dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor este una dintre prioritatile principale. In cadrul Hisense Europe, de exemplu, numarul total de ore de training in 2021 a fost de peste 136.000, ceea ce reprezinta 20 de ore per angajat. Unul dintre obiectivele sale este si promovarea unui echilibru sanatos viata-lucru si a unui stil de viata activ.
Obiective ambitioase pentru viitor
Primirea medaliei EcoVadis dovedeste ca Hisense Europe face pasi in directia potrivita pentru a face produsele si operatiunile cat mai sustenabile posibil.
„Sustenabilitatea reprezinta nucleul valorilor noastre si vom continua sa lucram din greu pentru a ne minimiza impactul asupra mediului si pentru a promova responsabilitatea sociala. Aceasta certificare este o mare reusita si suntem mandri sa facem parte din comunitatea EcoVadis,” a declarat Hanson Han, Director Executiv al Hisense Europe. „In cadrul grijii fata de mediu avem un istoric bogat de peste treizeci de ani si eforturile noastre in acest domeniu au fost recunoscute pe larg de catre experti domestici si internationali," a declarat Toma┼ż Korošec, membru al consiliului de administratie. „Investitiile noastre in energia regenerabila, accentul pe durabilitatea si eficienta produselor si implementarea principiilor economiei circulare s-au dovedit a fi abordarea potrivita. Suntem onorati sa primim medalia de argint EcoVadis, deoarece aceasta reprezinta faptul ca companiile cu un angajament consecvent fata de responsabilitatea de mediu si cea sociala sunt cele care vor obtine un succes de durata”.
Hisense Europe cu marcile sale Hisense si Gorenje va continua sa lucreze pentru sustenabilitate si practici de afaceri etice, intotdeauna depunand toate eforturile pentru a imbunatati si pentru a avea un impact pozitiv asupra societatii si mediului.