Cele mai noi tendinte globale din mediul digital - studiu EY

calendar_month 23 Iul 2014, 15:30
Cei mai multi oameni (62%) sunt in prezent consumatori digitali si adepti ai utilizarii tehnologiei in scopul filtrarii informatiilor si luarii de decizii de achizitie, reiese din raportul EY, Consumers on board: how to copilot the multichannel journey.
A doua editie a sondajului EY, realizat la nivel global pe tema "consumatorului de tip nou", dezvaluie modul in care evolueaza comportamentul acestuia, precum si dimensiunea si natura relatiei pe care trebuie s-o dezvolte companiile cu acest tip de consumator.

Prin comparatie cu sondajul anterior din 2012:
- Cumparaturile online au devenit mult mai frecvente. Singurele categorii de cumparaturi pentru care procesul de achizitie ramane neschimbat, se desfasoara in magazine clasice, sunt cele din categoriile: masini, contracte de telefoane fixe si mobile, si credite de consum.
- Desi pretul ramane pe mai departe principalul criteriu in decizia de cumparare, acesta incepe sa piarda teren in fata altor factori precum calitatea produsului si garantia acordata.
- Consumatorii mai tineri, cu varste intre 15 si 29 de ani, dicteaza directia de dezvoltare a produselor si serviciilor. Ei sunt de trei ori mai dispusi decat grupul de varsta de peste 50 de ani sa se implice in activitati de colaborare in procesul de creatie, companiile folosind opiniile consumatorilor in punctele cheie ale procesului de inovatie. In acest context, o parte dintre responsabili de marketing risca sa ignore publicul senior, care este considerat ca fiind generatia cea mai bogata.
Cititi mai multe despre "Cele mai noi tendinte globale din mediul digital - studiu EY" pe Business24
Noutati




