Cele mai noi stiri si informatii despre Samsung Electronics se gasesc acum pe Samsung Newsroom Romania
8/8218
calendar_month 26 Sep 2022, 11:28
Platforma online este deschisa jurnalistilor si publicului larg interesat sa descopere ultimele noutati despre Samsung Electronics

Samsung Electronics a lansat astazi Samsung Newsroom Romania, canalul sau oficial de stiri în limba romana si relationare cu mass-media locala. Acesta îsi propune sa informeze consumatorii si presa romana despre cele mai recente actiuni ale companiei, atat pe plan national, cat si de la nivel global.

Platforma Samsung Newsroom Romania va furniza cele mai noi informatii despre activitatea companiei, actiuni de CSR, produse si servicii, date de afaceri etc., cu scopul de a facilita o întelegere în profunzime a brandului si a modulului în care actiunile locale contribuie la evolutia Samsung.

„Traim într-o epoca a informatiei, în care totul în jurul nostru, de la un simplu emoji în sectiunea de comentarii pana la un banner publicitar, este încarcat de însemnatate si de propriul sau flux informational. În era digitala, acest lucru este si mai accentuat si se petrece într-un ritm mult mai alert. Pentru Samsung, nu este important doar ce comunicam, ci si ritmul în care o facem, calitatea si relevanta continutului – suntem constienti ca oamenii se afla permanent în cautarea celor mai recente si corecte informatii, pe care îsi doresc sa le poata accesa într-un timp cat mai scurt. Din acest motiv am creat Samsung Newsroom Romania, un hub de informatii, stiri si noutati oficiale Samsung, prin care ne propunem sa asiguram un dialog deschis si transparent cu media, consumatorii si nu numai. Mai mult decat atat, noul Newsroom Romania este modul prin care ne asiguram ca transmitem doar informatii clare, verificate si gata de împartasit rapid cu cei interesati.” declara Simona Panait, Director de Marketing Samsung Romania si Bulgaria.

În 2021, peste 100 de comunicate de presa trimise la nivel local cu scopul de a tine la curent consumatorii, reprezentantii mass-media, ambasadorii brandului si nu numai, cu ultimele lansari de produse locale, proiecte comunitare etc., au inspirat jurnalisti si bloggeri în realizarea a peste 20.000 de articole într-un an. În plus, Samsung organizeaza în mod regulat întalniri tematice cu jurnalistii si creatorii de continut, oferindu-le acestora posibilitatea de a cunoaste îndeaproape reprezentantii companiei si de a întelege mai bine viziunea, misiunea si valorile Samsung.

Samsung Newsroom Romania are un aspect modern, în linie cu versiunea globala a platformei, construita pentru ca utilizatorii sa gaseasca usor informatii specifice despre produse, activitati, comunicate de presa, interviuri, fotografii si videoclipuri. Reprezentantii mass-media vor putea, de asemenea, sa intre în contact direct cu purtatorii de cuvant Samsung Romania, sa acceseze informatii pentru a redacta materiale în exclusivitate, în functie de specificul publicatiilor de stiri sau de articolele sau interviurile pe care vor sa le realizeze.

Prin Samsung Newsroom Romania, compania îsi extinde reteaua de hub-uri de stiri care include acum Germania, Polonia, SUA, Brazilia, Marea Britanie etc. Noua platforma poate fi accesata aici: https://news.samsung.com/ro/.

Samsung a intrat pe piata romaneasca la sfarsitul anilor 1990. La începutul anului 2000, brandul a functionat ca birou reprezentativ pentru Samsung Electronics Austria (SEAG) devenind Samsung Electronics Romania în 2007. Samsung Electronics Romania, cu o cifra de afaceri de 4 miliarde de RON in 2021, deserveste peste 20.000 de clienti prin intermediul centrelor service, dar si prin call center, în contextul în care 1 din 2 romani detin un telefon Samsung.