Mai sunt cateva zile pana la finalul acestui an si, totodata, pana cand sistemul de facturare electronica e-Factura va intra oficial in functiune.
Iata ce-ti trebuie ca sa te aliniezi la sistemul e-Factura:
1. O semnatura digitala inregistrata pe numele tau, pe persoana fizica.
2. Documentatia pentru crearea contului S.P.V. care consta intr-o arhiva .zip care contine: o copie a cartii de identitate, certificatul de inregistrare a PFA-ului sau companiei tale. Daca nu esti administratorul PFA-ului sau companiei, ai nevoie si de o procura/imputernicire notariala.
3. Un cont S.P.V. pe care il poti crea aici: https://www.anaf.ro/InregPersFizicePublic/formularjuridice.jsp folosind CUI-ul, adresa de email (asociata semnaturii digitale), arhiva de la punctul 2 si documentul de confirmare a inregistrarii semnaturii digitale de la punctul 1.
Intrebări frecvente și răspunsuri specifice sistemului RO e-Factura gasesti la acest link:
https://mfinante.gov.ro/documents/4398723/5002737/E-facturaFAQ.pdf/62a8d46b-82f5-9954-22aa-29b7ad32fe14?t=1637238487343
sursa foto: facebook.com/www.ANAF.ro