Ce este Cartloop
7/7440
calendar_month 31 Aug 2020, 18:45
Platforma romana de marketing conversational Cartloop a primit o injectie de capital de 300.000 de euro de la fondul de capital de risc GapMinder VC, la doar jumatate de an de la lansare.
Investitia de la GapMinder VC a fost completata de o contributie de „investitie inger” a lui Cristian Tamas, cofondator al TypingDNA.
Cartloop va folosi banii pentru a optimiza solutia, fondatorii urmarind sa atraga clienti noi si sa se extinda la nivel global.
Cartloop este o platforma de marketing conversational care ii ajuta pe comerciantii online sa convinga clientii indecisi sa cumpere produse din mediul online. Aceasta mod de business a prins foarte bine in randul tinerilor, dar si a celor in varsta care sunt iesiti la pensie anticipata si nu se descurca foarte bine cu mediul online.
Mai exact, pe baza acordului cumparatorului atunci cand viziteaza un magazin online, i s-ar solicita intrebari - si, daca este necesar, i se vor oferi raspunsuri despre motivul pentru care nu a finalizat achizitia.
Platforma include tehnologie care automatizeaza si personalizeaza procesul prin care clientii primesc raspunsuri la intrebari precum: „Produsul are garantie?”; „Cum functioneaza produsul?”; "Pot sa-l returnez daca nu mi se potriveste sau nu-mi place?"
Cartloop converteste [convinge] intre 15-30% din toti clientii care renunta la comenzi in comparatie cu mesaje text automate sau e-mailuri care ating o rata de conversie de 4-8%, potrivit reprezentantilor platformei.