Cat de importanta este promovarea prin flyere pentru afacerea dvs?
calendar_month 28 Feb 2017, 09:50
Afacerile de succes incep odata cu achizitia si distributia de flyere
Orice strategie de marketing eficienta si reusita are ca obiectiv final oferirea unei imagini cat mai fidele asupra calitatii si beneficiilor unui produs sau serviciu. De aceea, in vederea maximizarii incasarilor si a profitului rezultat in urma vanzarilor, expertii in marketing recomanda ca informatiile furnizate potentialilor consumatori sa fie cat mai clare, iar obiectul sau serviciul vizat sa fie cat mai bine valorificat.
Asa au aparut flyerele, care sunt vazute de sociologi, si nu numai, drept una dintre cele mai tari "arme" ale unei campanii de promovare si informare in masa. Acest lucru se traduce nu numai printr-un raport cost/rezultat favorabil intreprinzatorului, cat si printr-un impact vizual benefic cumparatorului. In general, preturile la flyere depind de cantitatea dorita.
Pentru a-si dovedi cu adevarat utilitatea, fluturasii publicitari au datoria de a raspunde la trei intrebari esentiale: cine?ce? si de ce?
Prima intrebare face referire la segmentul de cumparatori vizati. Prin urmare, in momentul in care se ia decizia lansarii promovarii unor oferte atractive sau a unor reduceri de pret, primul lucru la care trebuie sa ne gandim vizeaza categoria de populatie careia dorim sa ne adresam.
Cea de-a doua intrebare se refera, evident, la produsul sau serviciul pe care intentionam sa il popularizam.
In ceea ce priveste ultima intrebare, aceasta are importanta misiunea de a arata departamentului de marketing al unei companii, cat si managementului acesteia motivatia si scopul implementarii respectivei campanii, cat si eventualele sale beneficii.
Impactul fluturasilor publicitari asupra populatiei
Implementarea unei strategii de marketing trebuie sa tina cont, in primul rand, de impactul pe care distributia de flyere il are asupra atragerii de noi cumparatori. In acest sens, studiile sociologice au reliefat faptul ca doar 10 secunde sunt suficiente ca viitorul client sa hotarasca daca il pastreaza sau nu.
Asadar, amploarea si reusita campaniei de informare sunt in stransa concordanta cu textul inserat in cuprinsul fluturasilor publicitari. Pe langa puterea de convingere, acesta se va imbina, intr-un mod cat mai armonios, cu un design placut ochiului, care sa ofere o imagine de ansamblu si sa capteze atentia publicului larg.
Totodata, aceleasi studii au demonstrat ca aproximativ 70-80% dintre cei care primesc flyere vad in respectivele materiale un element de noutate sau o promotie.
Nu in ultimul rand, gratie realizarii acestora cu mult profesionalism si cu detalii care ies usor in evidenta, fluturasii publicitari contribuie la construirea identitatii de brand si la cresterea credibilitatii acestuia. Astfel, ele sunt mai apropiate de nevoile si exigentele consumatorilor si ajung direct la publicul tinta. Este bine sa tinem cont de aceste preturi la flyere, pentru a nu fi tentati sa achizitionam fluturasi scumpi, care nu isi merita investitia.
Noutati




