Black Friday la eMAG: reduceri totale de 75 milioane lei la 450.000 de produse pe 21 noiembrie

calendar_month 12 Nov 2014, 14:25
eMAG a organizat, astazi, un eveniment special pentru promovarea Black Friday 2014 si a oferit detalii legate de numarul de produse incluse in campanie, valoarea reducerilor ce vor fi aplicate dar si amanunte privind investitiile realizate in infrastructura pentru a evita problemele operationale.
Iulian Stanciu, directorul general al eMAG, a declarat ca Black Friday-ul din 21 noiembrie va fi cel mai mare eveniment de acest tip organizat de companie pana acum si ca pregatirile au inceput in urma cu sase luni de zile. Compania estimeaza vanzari de 150 de milioane de lei cu ocazia evenimentului de shopping din 21 noiembrie.
Potrivit reprezentantului eMAG, reducerile la produsele din promotie vor ajunge pana la 75%, iar cele mai multe dintre acestea se vor situa intre 30% si 50%. In cadrul evenimentului de shopping de pe 21 noiembrie vor fi disponibile 200 de branduri, iar cele mai multe produse care vor beneficia de reduceri la eMAG sunt smartphone-urile (50.000 de unitati), laptopurile (25.000 de unitati), televizoarele (15.000 de unitati) si aparatele foto (10.000 de unitati).
eMAG va propune reduceri de Black Friday si la 10.000 de jucarii, 6.000 de casti audio, dar si la masini de spalat si, mai important, va repeta "istoria" de anul trecut, prin includerea in campania de reduceri a 50 de autoturisme, diferite marci. In total, vor fi incluse in ofera Black Friday a eMAG 450.000 de produse, cu precizarea, facuta chiar de Iulian Stanciu, ca nu este vorba despre lichidari de stocuri.
"In spatele acestui eveniment sunt peste o mie de oameni, peste 200 de furnizori si investitii mari in infrastructura logistica si IT. Am investit cinci milioane de lei in servere si retelistica si doua milioane de lei in software", a declarat Iulian Stanciu.

Directorul companiei a mai afirmat ca eMAG a rezervat si o surpriza de Black Friday, pe 21 noiembrie, insa nu a dat detalii, asa ca va trebui sa asteptam sa vedem despre ce este vorba.
Potrivit unui studiu eMAG, 5,7 milioane de romani si-au declarat intentia a cumpara cel putin un produs cu ocazia Black Friday din acest an, fata de 4,7 milioane, anul trecut, asta in conditiile in care acelasi studiu releva faptul ca 9,5 milioane de romani stiu de evenimentul de shopping.
Noutati




