Beneficiile Social Media in 2014: cresterea notorietatii si a expunerii pe piata a companiei
1/16641
calendar_month 29 Oct 2014, 12:18
BusinessMark a organizat, ieri, conferinta "Social Media Business Forum", unul dintre evenimentele importante dedicate specialistilor in social media, comunicare & marketing, iar discutiile s-au axat in principal pe eficienta marketingului prin retelele de socializare si impactul asupra dezvoltarii de business.
In cadrul evenimentului, care a reunit reprezentanti ai unora dintre cele mai importante companii din Romania, a fost lansat oficial si studiul "Social media si mediul de afaceri romanesc", realizat de EY Romania si TotalSoft.

"Studiul analizeaza raspunsurile a 209 de reprezentanti ai unor companii din diverse industrii din Romania cu privire la modul in care acestea abordeaza marketing-ul prin intermediul retelelor de socializare si impactul pe care acest tip de marketing il are in prezent in activitatea lor", a declarat Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania.
"In 2013, respondentii studiului au avut numai doua variante de raspuns la intrebarea referitoare la utilizarea Social Media. 78% spuneau ca folosesc retelele de socializare pentru a-si promova compania, iar restul spuneau ca intentioneaza. In 2014 au avut 4 variante de raspuns. 58% declarau "da si intensionez si in perioada urmatoare", 28% spuneau "da, insa nu planuiesc sa continui utilizarea lor in viitor". 13% declarau ca "nu, insa planuiesc sa utilizez", 1% declarau ca "nu si nici nu voi utiliza in perioada urmatoare", a declarat Constantin Magdalina, Strategic Development, EY Romania & IAB expert.
"Daca in 2013 top 3 beneficii ale utilizarii social media erau: cresterea expunerii pe piata (83%); cresterea notorietatii companiei (79%) si fidelizarea clientilor (52%), in 2014 noul top 3 se afla: cresterea notorietatii companiei (80%); cresterea expunerii pe piata (63%) si generarea de oportunitati de vanzare (54%)", a declarat Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.
Sponsorii evenimentului au fost: EY si Ciocolateriile Leonidas.
De asemenea, partenerii media au fost: Legal Magazin, Debizz, Market Watch, Efin, Calendar Evenimente, Limonade, Profit360, Catalog Cursuri,Jurnalul de Afaceri, Akcees, Ziare.com, Business24, Indaco, Promoafaceri, Doingbusiness.ro, Kompass, Romanian Copy Writer, HIT.RO, Actmedia, Ecompedia, Startups, Femei in Afaceri, Curierul National, Learn&Go si 4Career.