Beneficiile principale ale postarii de advertoriale pe bloguri
7/7070
calendar_month 22 Dec 2016, 16:19
Expertii in domeniul optimizarii web numesc continutul drept fiind unul dintre principalele domenii pe care se pune accent in procesul de optimizare SEO. Acest lucru devine evident in mod special in cazul actualizarilor recente ale algoritmului Google, actualizari care pun accent in special pe continutul unic. Cu toate acestea, simpla plasare a unui continut unic pe propriul blog nu va maximiza prezenta online.
Publicarea a diferite articole pe bloguri si pe diferite site-uri este o modalitate foarte buna pentru a obtine un numar mai mare de urmaritori pe conturile proprii de social media. In acelasi timp acesta este un mod prin care se castiga credibilitate si noi oportunitati de networking.
Datorita faptului ca multi utilizatori online viziteaza aceleasi retele sociale si blog-uri care sunt in legatura directa cu aria pe care isi desfasoara activitatea, in mod regulat, chiar zilnic, prezenta aceluiasi autor in mai multe locuri intareste ideea ca persoana respectiva este experta in domeniul de activitate exercitat.
Campaniile de advertoriale pe bloguri, ideale pentru link building si brand awarness
Pornirea unei campanii de advertorialele pe bloguri ocupa de obicei timp, dar si rasplata este pe masura mai ales atunci cand vine vorba de construirea unui brand individual sau a unui brand in cadrul unei companii.
Continutul de inalta calitate a devenit cu atat mai important cu cat tot mai multi cititori primesc o mare parte din stiri si informatii din mediile online si tot mai putin prin intermediul programelor de stiri sau al ziarelor. Acest lucru denota faptul ca exista un potop de continut publicat zilnic si cu cat o companie o persoana sau un site este mentionat mai des cu atat este mai bine din punct de vedere al motorului de cautare.
In lumea publicitatii, companiile stiu ca un potential client trebuie sa fie expus la un anunt in mod repetat inainte sa inceapa sa dezvolte sentimente pozitive sau recunoasterea subconstienta a unui anumit brand. Acelasi lucru se poate spune si despre prezenta online a unei companii, dar si a indivizilor care fac parte din aceasta.
Autorii de articole seo publicate pe o gama larga de site-uri web vor obtine o expunere mai mare si vor beneficia de nenumarate oportunitati chiar si in afara beneficiilor directe de link building.
Asocierea cu branduri mari confera credibilitate
Asocierea pozitiva cu branduri de marca atrage cu siguranta credibilitate atat pentru autori cat si pentru companiile care beneficiaza de serviciile acestora. Poate fi dificila obtinerea aprobarii pentru un scriitor invitat sau in colaborare pentru a-si expune o campanie de articole platite pe site-urile din industria de top, astfel este indicat sa se inceapa cu bloguri mai mici care pot fi folosite ca portofoliu si astfel va incepe consolidarea credibilitatii online care va creste doar dupa ce autorul a fost publicat pe site-uri mai populare.
Advertorialele pe bloguri pot duce de asemenea la oportunitati marete care trec dincolo de posturi de scris pentru site-uri si bloguri suplimentare. De multe ori acestea conduc la vanzari efective de produse si servicii, angajamente verbale si un trafic crescut al site-ului atat pentru editor cat si pentru autor.
Unul dintre principalele motive pentru care multi webmasteri aleg sa apeleze la campanii de advertoriale pe bloguri este cresterea traficului site-ului. Majoritatea site-urilor web permit scriitorilor sa prezinte o biografie sau adresele url-ului lor de profil pentru a fi publicate la sfarsitul postului.
Deoarece advertoriale pe bloguri ofera link-uri inbound, este important sa se ofere doar un continut de inalta calitate. In plus un continut util, valoros care devine trafic si un angajament constant ii va ajuta pe autori sa publice in mod regulat la fiecare editor cu care acestia lucreaza.
Link building-ul este in continuare una dintre cele mai importante strategii SEO
Link-urile catre profilurile de social media (precum seopower.ro) pot contribui si ele la imbunatatirea vizibilitatii si a prezentei online. In afara de crestere, articolele interesante vor fi distribuite prin intermediul canalelor sociale media, lucru care pentru autori inseamna o vizibilitate marita.
In afara de dezvoltarea profilului de link-uri, advertorialele pe bloguri conduc de multe ori conversatii pe site-urile sociale, sectiunea de comentarii a postului si prin e-mail, lucru care poate aduce oportunitati din punct de vedere al vanzarilor.
Pe langa potentialul de vanzari, crearea de relatii care rezulta din advertoriale pe bloguri poate duce la contacte valoroase din industrie. Experienta capatata in urma dezvoltarii unui site prin aceasta metoda poate fi folosita pentru a oferi mai departe un serviciu de optimizare seo profesional.



Pentru a largi aria de expunere, link-urile inbound sau noi oportunitati in ceea ce priveste retelele sociale, campanii de advertoriale sunt o strategie de marketing valoroasa. Desi este nevoie de dedicare pentru a scrie in mod constant articole de calitate, beneficiile depasesc cu mult timpul investit.