Aplicatia romaneasca de turism
7/7316
calendar_month 18 Mai 2020, 11:50
Aplicatia romaneasca de calatorie Questo, care permite utilizatorilor sa exploreze orasele prin rezolvarea de indicii pentru a descoperi noi locuri si povesti despre acestea, a anuntat ca a asigurat o serie de finantare de la doi investitori privati.

Banii ridica evaluarea afacerii la peste 1,5 milioane de dolari si vor fi folositi pentru expansiunea promovarii celor mai mari orase din lume, cum ar fi Londra, New York, Paris, Berlin, Amsterdam si Barcelona, potrivit unui comunicat de presa. Cu toate acestea, valoarea investitiei nu a fost dezvaluita.
"Ne propunem sa perturbam piata cu excursii si activitati investind peste 120 de miliarde de dolari, astfel putem oferi calatorilor si localnicilor o noua modalitate distractiva de a explora un oras prin intermediul tehnologiei", a declarat Alex Govoreanu, CEO si cofondator al acestui proiect.
Questo este prezent in 40 de orase europene si ofera peste 100 de cautari disponibile create de o retea in crestere de creatori de continut local. Fiecare dintre rutele (cautarile) aplicatiei se bazeaza pe o tema specifica, care poate fi inspirata dintr-un film, o carte, un fapt istoric sau doar o legenda. De exemplu, la Londra, utilizatorii pot explora orasul ca Sherlock Holmes sau Isaac Newton. Utilizatorii pot incepe si intrerupe jocul ori de cate ori doresc, singur sau cu un grup de prieteni.
O aplicatie care este orientata spre turism fara a raspunde la intrebari, insa, care dezvaluie cele mai frumoase locuri de vizitat din marile orase este harta rutiera Europa. Aici puteti gasi sfaturi practice pentru cei care doresc sa viziteze orase ca Milano, Roma, Paris, Viena, etc. Daca orasul nu se afla inca in lista noastra acceseaza harta lumii unde vei gasi idei de calatorii.

Aplicatie care incurajeaza mersul pe jos

Anul trecut, 35.000 de oameni au finalizat o astfel de cautare, parcurgand peste 100.000 de kilometri pentru a descoperi locatii populare si ascunse, precum si povesti locale. Cautarile pot fi achizitionate in aplicatiile Questo, de pe TripAdvisor si de pe GetYourGuide, pentru preturi cuprinse intre 8 si 20 de euro.
Questo lucreaza de asemenea cu marci precum Samsung sau Bitdefender, agentii de turism si alte companii pentru a crea quest-uri personalizate care ofera o experienta unica de calatorie pentru clientii si angajatii lor. Aplicatia este castigatoare a Booking.com Booster Lab 2018 din Tel Aviv.