Analiza ContentSpeed: Dupa ce produse au alergat romanii de Black Friday (Infografic)
1/16676
calendar_month 26 Nov 2014, 14:58
Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor.
Iata cateva puncte de reper si un infografic:

  • Produsul cu cele mai multe cautari: ghetele PUMA pentru barbati

  • Cei mai multi vizitatori: Quickmobile

  • Varful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie la ora 00:00, cand media de oameni per magazin a ajuns la 3.500

  • Au fost 3,49 comenzi pe minut

  • Vanzarile prin platforma Content Speed in prima runda de Black Friday au depasit 3 milioane de euro

  • In primele 24 de ore, romanii au plasat 6.000 comenzi, dublu fata de restul lunii noiembrie

  • Din categoria "Cele mai scumpe si surprinzatoare": s-a vandut un Audi Q7 prin oferta de la Badabum si o piscina oferita de ExpertPiscine.ro