Analiza ContentSpeed: Dupa ce produse au alergat romanii de Black Friday (Infografic)

calendar_month 26 Nov 2014, 14:58
Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor.
Iata cateva puncte de reper si un infografic:
- Produsul cu cele mai multe cautari: ghetele PUMA pentru barbati
- Cei mai multi vizitatori: Quickmobile
- Varful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie la ora 00:00, cand media de oameni per magazin a ajuns la 3.500
- Au fost 3,49 comenzi pe minut
- Vanzarile prin platforma Content Speed in prima runda de Black Friday au depasit 3 milioane de euro
- In primele 24 de ore, romanii au plasat 6.000 comenzi, dublu fata de restul lunii noiembrie
- Din categoria "Cele mai scumpe si surprinzatoare": s-a vandut un Audi Q7 prin oferta de la Badabum si o piscina oferita de ExpertPiscine.ro
Noutati




