40% din vanzarile online ale QuickMobile, realizate de pe dispozitive mobile
6/6987
calendar_month 24 Iul 2015, 11:00
Vanzarile online ale QuickMobile au crescut cu 30% in primul trimestru al acestui an, evolutia fiind sprijinita in principal de cererea mare de gadgeturi, dupa cum informeaza compania intr-un comunicat de presa.
Interesant este ca, potrivit magazinului online, nu mai putin de 40% dintre comenzile plasate de catre cumparatori au fost facute de pe dispozitive mobile, compania mizand pe optimizarea site-ului pentru acest tip de cautari. Potrivit QuickMobile, vanzarile solide inregistrate in intervalul de timp ianuarie - martie 2015 au fost sprijinite si de lansarile Apple Watch si Samsung Galaxy S6 / S6 edge.
"Cresterea puternica a vanzarilor online a fost sustinuta in principal de segmentul de gadgeturi, segment care va creste si mai mult spre sfarsitul anului, in lunile noiembrie si decembrie, marcate de evenimentul de shopping Black Friday si de sarbatorile de iarna", a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

In acelasi timp, daca vanzarile online au inregistrat o crestere, cele realizate in magazinele fizice ale Quickmobile au stagnat la acelasi nivel de anul trecut, semn clar ca si utilizatorii romani imbratiseaza din ce in ce mai mult noile tendinte de achizitie.
"In magazinele fizice ale QuickMobile, vanzarile din primele sase luni s-au situat la acelasi nivel ca anul trecut, dar se observa un interes crescut pentru gadgeturi, in sensul ca vizitatorii cer tot mai mult informatii despre anumite dispozitive, alegand sa le testeze in magazin, ca apoi sa le achizitioneze online", se arata intr-un communicat de presa.