4 moduri de a va duce cariera la nivelul urmator
7/7420
calendar_month 31 Aug 2020, 12:49
Te simti blocat in cariera? Probabil ati atins un plafon al carierei care li se intampla celor mai buni dintre noi. Uneori, aceasta plafonare este cauzat de senzatia de inspiratie de munca pe care o faceti, dar ar putea fi si rezultatul actiunilor dvs. In prima faza puteti completa o cerere concediu pentru cateva zile de relaxare.
Diferenta dintre o cariera care se aplatizeaza si una care creste este impresia pe care o faci asupra celorlalti si a partilor interesate cheie din cadrul organizatiei tale. In loc sa va blocati intr-o bucla continua de frustrare cu o pozitie care nu merge nicaieri, ar trebui sa va concentrati asupra a patru atribute care va pot face sau rupe succesul in cariera. Daca cele de mai jos nu se potrivesc stilului dvs. puteti completa o cerere de demisie pentru a va schimba locul actual de munca.

Exercitati-va autoritatea

Oamenii care pot comunica eficient cu un sentiment de autoritate pot castiga influenta si respect in randul organizatiilor, ceea ce le sporeste si sansele ca ideile lor sa fie prezentate. Desi cariera dvs. poate progresa inainte daca puteti demonstra etica muncii si faceti o treaba buna, veti calatori mai departe daca vocea dvs. este ascultata si respectata. Pentru a va accesa autoritatea, va poate ajuta sa efectuati un audit al prezentarilor pentru a face o nota a limbajului si a prezentei dumneavoastra. De-a lungul intalnirilor dvs. la distanta, luati nota de postura dvs., de contactul vizual si de participare, apoi urmariti cum va raspund oamenii.

Fii cald si accesibil

Un alt atribut esential este caldura pe care o puteti transmite intre organizatia dvs. Caldura poate fi comunicata prin umilinta, vulnerabilitate, empatie si atentie si, de asemenea, cat de masurat este cat de bun sunteti un ascultator. Caldura este necesara pentru a crea incredere, precum si pentru a fi relatabila, ceea ce este crucial pentru a va consolida pozitia intr-o echipa. Faceti o auto-reflectie si intrebati-va: Colegii dvs. au incredere in voi? Oamenii se simt confortabil provocandu-va ideile sau oferindu-va feedback? ii recunosti pe ceilalti in timpul interactiunilor?

Demonstrati energie colaborativa

Demonstrarea energiei pozitive si de colaborare este un angajament emotional si o conexiune care te face memorabil, impresionabil si convingator. Profitati de energia dvs. la locul de munca, acordandu-va modul in care va angajati cu ceilalti si constientizand modul in care reactioneaza altii la voi. Vorbesti prea repede? Insuficient? si ascultati cu adevarat intr-un mod care ii face pe ceilalti sa se simta energizati de interesul dvs. pentru ei?

Cereti feedback

Aratati-va colegilor si managerului ca sunteti interesat de progresul carierei si de cresterea personala cerand feedback cu privire la stilurile de comunicare, proiectele si gestionarea timpului. Cautati feedback de la prieteni de incredere, mentori si colegi despre ce fel de impresie faceti. Pentru ca feedback-ul sa fie valoros, trebuie sa fiti gata sa primiti adevarul pentru a trece peste mesajele dvs. orbe. Amintiti-va, feedback-ul este o oportunitate de crestere si ascensiune.
Toate acestea pot fi extrem de importante in a va ghida in viata, de a va realiza si poate contribui inclusiv la o pensie anticipata.