marketing-online

In acest articol va voi explica ce inseamna un email responsive si ce metode poti folosi. Metodele folosite sunt: media queries si un layout fluid pentru a te asigura ca o sa ai o compabilitate maxima cu toti clientii de email. Ce inseamna un email

In curand se vor implini 22 de ani de cand a fost trimis primul SMS (pe 3 decembrie 1992) de catre un programator de la Sema Group care a vrut sa le ureze colegilor “Craciun fericit!”. In ziua de azi, telefonul mobil este folosit cel mai

Este indicat ca, inaintea oricarui telefon pe care il dai unui prospect (viitor client), sa iti faci temeinic temele si sa afli cat mai multe despre acesta. Desigur, unele retele sociale sunt mai eficiente, insa cu fiecare cercetare efectuata, esti

Tot mai multi utilizatori folosesc dispozitivele mobile, precum tableta sau telefonul mobil, pentru a naviga pe internet, in detrimentul desktop-ului. Daca vrei sa ai vizibilitate cat mai mare in randul clientilor, va trebui sa-ti adaptezi cat mai

Daca sunteti manager de marketing sau manager de brand, sau coordonati business-uri online, atunci cunoasteti deja cel putin cateva detalii legate de Search Engine Marketing (SEM), implicit importanta din ce in ce mai mare a acestui tool care poate

Internetul a devenit o componenta esentiala a vietii noastre, atat cea personala cat si cea profesionala, iar o mare parte a rutinei noastre zilnice se petrece online. Cu totii stim ca internetul este enorm, dar cu toate astea, doar in momentul in

Gandeste-te la numarul de postari pe care le gasesti in feed-ul din retelele sociale, la numarul de rezultate pentru fiecare intrebare pe care o tastezi pe motoarele de cautare sau la numarul de postari de pe blogurile pe care le urmaresti in

Acum 10 ani nimeni nu se gandea la avantul retelelor sociale. Personal, mi-am facut cont pe Facebook prin 2009 la indemnul unor prieteni si trebuie sa recunosc ca m-a prins “microbul”. De atunci mi-am deschis conturi si pe alte retele de

Sa strangi o baza de date in mod organic, in email marketing, poate fi unul dintre cele mai grele lucruri. Vizitatorii sunt mult mai reticenti in a-si lasa adresa de email, si asta din cauza spam-urilor cu care sunt bombardati in fiecare zi. Cum

Este frustrant pentru un email marketer sa vada o greseala de ortografie in subiectului unui email al celei mai recente campanii, dupa ce a apasat butonul “trimite”. Cu totii facem greseli gramaticale sau de ortografie din cand in cand
Noutati




