hit.ro  »  Stiri  »  Marketing Online  »  Cresterea vanzarilor: Mai putine sau mai multe emailuri catre clienti?

Cresterea vanzarilor: Mai putine sau mai multe emailuri catre clienti?

calendar_month 06 Aug 2013, 16:00
Cat de des ar trebui sa trimiti emailuri catre baza ta de date ca sa ai cele mai bune rezultate? Intre marketeri se stie ca mai multe emailuri inseamna mai multi bani. Insa cei mai multi evita sa puna in aplicare aceasta idee deoarece se tem sa nu fie luati drept spammeri.

Pornind de la premisa ca la clienti ajung prea multe emailuri si ca acestia le detesta, multe firme reduc numarul de mesaje trimise.

De ce mai putine emailuri?
Totul a pornit de la frica de spam, iar brandurile consuma resurse masive pentru targetare, relevanta si nisare. Pentru a-si face clientii sa deschida emailurile, sa dea click si sa cumpere mai mult, insa reducand comunicarea catre acestia.
Sansele ca vanzarile tale sa creasca sunt direct proportionale cu cresterea reach-ului sau a frecventei de trimitere. Sau amandoua.
Cititi mai mult pe acest subiect pe MailAgent



 

Sondaj

Ce cadou ti-ar placea sa primesti?