Cat de mult risti cand cumperi baze de date in email marketing

calendar_month 18 Mar 2015, 13:30
Avand in vedere ca intr-o campanie de strangere de lead-uri, o marca auto low-end plateste si 20-40 euro pe un lead, cat de reala este o baza de date cumparata cu 300 lei? Tu, ca si comparator al acestei baze, vei trimite automat la toate adresele, fara ca macar sa le verifici sa vezi daca sunt adrese de forma a@abc.ro, b@abc.ro, si vei astepta rezultatele in fata calculatorului. Aceste rezultate nu vor aparea!
Vei pierde multi bani pana sa te convingi ca ai fost tras pe sfoara si, cel mai probabil, iti vei pierde increderea in eficacitatea unei campanii viitoare de email marketing facuta in mod corect.
Majoritatea adreselor sunt invalide sau nu mai sunt valabile, iar riscul cel mai mare la care te expui este sa fii raportat ca spamer si sa-ti patezi reputatia IP-ului de pe care faci trimiterea. Pe moment zici ca nu iti pasa, dar te va afecta in viitor cand vei vrea sa faci o campanie reala, cu adrese obtinute de tine prin single sau opt-in (adica abonatul si-a dat singur acordul sa primeasca newslettere de la tine) si vei vedea ca IP-ul tau este blacklistat.
Cititi in continuare pe acest subiect pe MAILAGENT.RO