Chaka Sobhani se alatura DDB WW in calitate de Presedinte, CCO International
DDB Worldwide anunta ca Chaka Sobhani devine Presedinte, CCO International. Sobhani paraseste Leo Burnett Worldwide pentru a se alatura retelei globale DDB.
Sobhani ii va raporta CEO-ului DDB Worldwide, Alex Lubar, cu care va lucra alaturi de echipa de conducere globala a DDB pentru a continua sa creasca reteaua DDB, dar si sa duca mai departe mostenirea sa de excelenta creativa si eficacitate.
Sobhani a fost numita Lider Creativ de catre Campaign in 2022 si a figurat in mod constant in Top 10 Lideri Creativi ai publicatiei in ultimii cinci ani, precum si in Adweek's Creative 100. In timpul mandatului ei, Leo Burnett London a fost desemnata Agentia Anului 2022, in timp ce ultimii cinci ani ai agentiei Leo Burnett, Worldwide au adus cele mai multe premii. Mai mult, a fost desemnata Reteaua Anului la Clios, ADC, Dubai Lynx si Spikes. Printre campaniile premiate de mai multe ori se numara "Raise your Arches" si "Lights On" pentru McDonalds, "The Missing Chapter" pentru P&G, "One House" pentru Suncorp" si "Lost Class".
Foarte premiata la toate concursurile si festivalurile importante, Sobhani a fost, de asemenea, membra si presedinte al juriului de numeroase ori la concursuri precum Cannes, D&AD, One Show, Andy's, Art Directors Club, Eurobest, Clios, LIA's, IPA, Creative Circle si British Arrows.
"Chaka este un adevarat lider. Conduce prin actiune, inspirand si intelegand profund oamenii din jurul ei si clientii cu care lucreaza. Energia ei este contagioasa si neobosita, iar dedicarea ei pentru a oferi clientilor sai un produs creativ remarcabil este de necontestat. Este genul de lider care te face sa vrei sa fii si sa faci totul mai bine. Avem o comunitate creativa remarcabila la DDB, iar alaturarea lui Chaka va continua sa ridice stacheta produselor noastre creative la nivel international. Pe scurt, astazi este o excelenta pentru DDB Worldwide", a declarat Alex Lubar, CEO global al DDB Worldwide.
Sobhani face parte din Comitetul pentru Afaceri Externe al Design Museum, precum si din consiliul de administratie al D&AD, The One Show, British Arrows, Creative Circle si Facebook EMEA Creative Council, Snapchat Global Creative Council si WARC Advisory Board.
Inainte de Leo Burnett, Sobhani a petrecut mai multi ani la Mother, agentie independenta de top, unde a condus conturi cheie si a dezvoltat capacitatea de creare de continut a acesteia. Totodata, noul membru al echipei DDB a lucrat pentru o serie de mari branduri globale, printre care McDonalds, Coca Cola, Google, Kelloggs, Samsung, Boots, Skoda, Disney, AXA, Morrisons, Tui, Premier Inn, Sky, P&G, General Motors, Stella Artois, National Lottery, Agent Provocateur si Adidas.
Sobhani a petrecut, de asemenea, peste un deceniu ca regizor de film si Creative Director de televiziune, castigand si in acest rol diverse premii. Tot ea a infiintat prima agentie de creatie interna a ITV, timp in care reteaua a redobandit pozitia de numarul 1 in Marea Britanie, a creat cele mai de succes formate si continuturi globale in emisiuni precum X Factor si Downton Abbey si a castigat pentru prima data prestigiosul premiu Channel of the Year, precum si numeroase premii BAFTA, Globuri de Aur si prestigiosul Rose D'Or.
Sobhani isi va desfasura activitatea la sediul european al DDB din Londra si va colabora indeaproape cu Rick Brim, Global CCO al adam&eve DDB.
Despre DDB Worldwide
DDB Worldwide (www.ddb.com) este una dintre cele mai mari si mai influente retele de publicitate si marketing din lume, care include agentiile de brand DDB, alaturi de adam&eveDDB (Londra, Berlin, New York), DM9 si Africa (ambele in Brazilia), alma (Miami), Mango, Track si Rodgers Townsend. DDB a primit numeroase distinctii de la cele mai importante festivaluri de premii din industrie, inclusiv Reteaua globala a anului 2023 de la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions, Reteaua de agentii D&AD a anului pentru trei ani consecutivi 2021, 2022, 2023 si Agentia americana Effies a anului in 2022 si 2023. WARC a numit DDB ca fiind una dintre cele mai bune 3 retele globale din ultimii 15 ani. Printre clientii retelei se numara MARS, McDonald's, Molson Coors, Volkswagen, Reynolds Consumer Products, Peloton, JetBlue, Adidas, Lucozade, CALM, PlayStation, Marmite, Waitrose & Partners si armata americana, printre altii. Fondata in 1949, DDB face parte din Omnicom (NYSE: OMC) si este formata din peste 8.000 de angajati in 140 de birouri din peste 60 de tari, cu sediul central in New York, NY.