
Cu o valoare de brand evaluata la 91.4 miliarde de dolari, Samsung a fost recunoscut pentru promovarea unei strategii consecvente legata de experienta clientilor si a tehnologiilor viitoare de varf, cum ar fi 6G si AI
Samsung Electronics a fost inclusa recent de Interbrand, o companie globala de consultanta de marca, in top cinci branduri globale, pentru al patrulea an consecutiv.
Interbrand lanseaza topul ,,Cele mai bune branduri globale" anual. Conform evaluarii din acest an, valoarea marcii Samsung a ajuns la 91.4 miliarde de dolari, o crestere de 4% de la an la an.
Valoarea brandului Samsung a crescut in toate domeniile de activitate in 2023, chiar si in contextul unei cereri lente in industria IT globala. Potrivit Interbrand, evaluarea Samsung Electronics a fost influentata pozitiv de urmatoarele:
• Imbunatatirea constanta la nivelul intregii companii a experientei oferite clientilor pe baza strategiei ,,One Samsung";
• Nivelul crescut de conectivitate si experiente de joc imbunatatite prin portofoliul larg de produse al companiei si SmartThings;
• Rolul companiei ca lider in viitoarele tehnologii inovatoare, cum ar fi 6G, inteligenta artificiala (AI), automobilele, realitatea augmentata (AR) si realitatea virtuala (VR);
• Actiuni consecvente pentru consolidarea pozitiei de lider ESG prin activitati ecologice in toate liniile de produse.
,,Datorita sprijinului clientilor nostri din intreaga lume, valoarea brandului Samsung Electronics a continuat sa creasca constant, intr-un mediu de afaceri provocator. Ne vom stradui intotdeauna sa fim un brand iubit de clientii nostri, conducand in inovatia tehnologica, asigurand experiente semnificative si continuand eforturile noastre de sustenabilitate.", a declarat YH Lee, presedintele Biroului Global de Marketing al Samsung Electronics. "
Valoarea marcii determinata de SmartThings, experienta in jocuri, inovatiile de top din industrie si pozitia de lider ESG
La sfarsitul anului trecut, Samsung Electronics a infiintat Centrul Direct-to-Consumer (D2C) in cadrul Biroului Global de Marketing pentru a oferi o experienta integrata online si offline. Compania are, de asemenea, Centrul CX-MDE – care este responsabil pentru consolidarea experientei pe dispozitive multiple – pentru a creste sinergia dintre produse si pentru a imbunatati experienta generala a clientilor.
Parteneriatele au fost, de asemenea, un factor major care a determinat valoarea brandului Samsung in ultimul an. Prin SmartThings, care ofera o experienta de conectivitate unificata, Samsung isi consolideaza in continuare parteneriatele deschise pentru a asigura conectivitatea nu numai a propriilor produse, ci si a diverselor dispozitive terte. In plus, parteneriatele cu diferite companii din domeniul produselor mobile, tablete, TV, PC si monitoare ofera clientilor o experienta de joc optimizata.
Samsung continua sa investeasca in tehnologii de varf ale viitorului, cum ar fi 5G / 6G, AI si auto, care vor permite si imputernici consumatorii de maine. In sectorul semiconductorilor, compania a fost recunoscuta pentru inovatiile sale la nivel de industrie, cum ar fi memoria DDR5 DRAM de 12nm si pentru abordarea activa a industriilor promitatoare, de la AI la automobile si dispozitive mobile avansate.
ESG a fost un punct focal major, deoarece activitatile ecologice ale companiei au un impact real. Eforturile Samsung includ cresterea utilizarii materialelor reciclate, cum ar fi materialele plastice din plasele de pescuit aruncate, sticla si aluminiul din seria Galaxy S23 si Galaxy Z Flip5ᆞFold5, licentierea deschisa a tehnologiei celulelor solare ce permit incarcarea doar cu lumina din interior utilizate in televizoare, colaborarea cu Patagonia pentru filtrul Less Microfiber™ folosit la masinile de spalat si introducerea modului de energie AI in SmartThings Energy.
Eforturile recunoscute ale Samsung in fiecare divizie de afaceri
Dispozitive mobile
• Inovatia la nivelul camerei din seria Galaxy S23 pe baza informatiilor clientilor
• Lansarea campaniei ,,Join the Flip Side" si mentinerea pozitiei de lider in categoria telefoanelor pliabile
• Consolidarea pozitiei sale in industria de gaming pentru a optimiza performanta jocurilor pe dispozitivele Galaxy prin colaborarea cu parteneri de top din industrie
• Imbunatatirea constanta a accesibilitatii produselor si serviciilor sale, inclusiv functia ,,Sunet ambiental" de pe Galaxy Buds
• Aplicatia Samsung Global Goals pentru a mobiliza comunitatea Galaxy si a o educa cu privire la modalitatile de sustinere a Obiectivelor Globale
Retele
• Pionierat in inovatia 5G prin leadership tehnic, cum ar fi 5G Virtualized Radio Access Network (vRAN) si Open RAN
• Consolidarea pozitiei sale in industria 5G prin parteneriate puternice cu operatorii globali de telecomunicatii de nivel 1
• Comunicarea aspectelor de sustenabilitate ale tehnologiei de retea 5G Samsung
Afisaj vizual
• Consolidarea pozitiei de lider pe piata globala prin inovarea continua a produselor, inclusiv Neo QLED 8K si Micro LED
• Consolidarea pozitiei sale in industria jocurilor prin produse inovatoare, cum ar fi Odyssey Ark, si parteneriate cu servicii de streaming de jocuri de top la nivel mondial
Electrocasnice
• Mentinerea pozitiei de lider global in categoriile majore de electrocasnice, cum ar fi frigiderele si masinile de spalat
• Imbunatatirea experientei utilizatorilor pe tot parcursul ciclului de viata al produsului, pe baza informatiilor despre clienti
• Introducerea unui nou rol pentru aparatele electrocasnice cu produse personalizate si castigarea premiului CES pentru inovatie, premiul iF Design si multe altele.
Semiconductor
• Inovatie in industrie, cum ar fi memoria DRAM DDR5 pe 12nm si consolidarea pozitiei de lider de piata
• Consolidarea parteneriatelor in domenii cu crestere puternica, cum ar fi IA si industria auto
• Extinderea aplicatiilor Exynos in dispozitive portabile si 5G
• Imbunatatirea credibilitatii prin introducerea senzorilor ISOCELL in smartphone-urile emblematice de la producatorii majori
• Consolidarea consecventa a comunicatiilor ESG
Cele mai bune branduri globale desemnate de Interbrand sunt listate in functie de evaluarea valorii fiecarei marci, care este rezultatul unei analize cuprinzatoare a performantei financiare a companiei, a influentei brandului asupra achizitiilor clientilor si a competitivitatii marcii. Este o evaluare a valorii marcii cu una dintre cele mai lungi istorii din lume, recunoscuta pe scara larga pentru credibilitatea sa.




