Samsung Electronics Romania, laureata pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards
3/36791
calendar_month 27 Mai 2024, 17:45


Samsung Electronics Romania
este onorata sa anunte ca echipa sa de Customer Service a fost recunoscuta pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards,obtinand anul acesta cinci premii prestigioase. Aceasta recunoastere subliniaza inca o data angajamentul continuu al Samsung fata de excelenta in serviciile dedicate clientilor si satisfactia acestora.

Romanian Contact Center Awards, organizat de Contact Center Magazine si Marketing Insiders Group, este prima competitie de acest gen din Romania, fiind lansata in 2009. Anul acesta marcheaza cea de-a 15-a editie a competitiei, reunind cei mai buni profesionisti din domeniul customer care, de la manageri de centre de contact pana la reprezentanti ai acestora.

Samsung Electronics Romania a fost distinsa cu urmatoarele premii:

Best Contact Center: recunoaste centrul de contact care a demonstrat cel mai inalt nivel de performanta si eficienta in interactiunile cu clientii.
Best Use of Customer Insights: premiaza utilizarea inovativa si eficienta a datelor si feedback-ului clientilor pentru a imbunatati serviciile oferite.
Best Complaints Team: recunoaste echipa care a gestionat in cel mai eficient si prompt mod reclamatiile clientilor, asigurandu-se ca fiecare problema este rezolvata la cel mai inalt nivel de satisfactie.
Complaints Champion Award: oferit unui membru al echipei Customer Care pentru excelenta in gestionarea reclamatiilor si pentru contributia semnificativa la imbunatatirea experientei clientilor.
Best Support Center Team Manager: recunoaste abilitatile exceptionale de leadership  ale unui manager de centru de suport.

Aceasta serie de premii reflecta dedicarea Samsung Electronics Romania de a oferi servicii de inalta calitate clientilor sai si de a se adapta constant la nevoile si asteptarile acestora. Prin utilizarea eficienta a feedback-ului si a datelor, Samsung continua sa imbunatateasca experienta clientilor, asigurandu-se ca fiecare interactiune cu centrele sale de Customer Service este una cat mai pozitiva si productiva.

„Suntem extrem de mandri sa fim recunoscuti din nou pentru excelenta in serviciile noastre in zona de Customer Service. Aceste premii reflecta angajamentul si dedicarea echipei noastre in a oferi cele mai bune experiente clientilor nostri. Astfel, ne bucuram nespus ca munca noastra este apreciata si recunoscuta si vom continua sa ne straduim sa imbunatatim constant serviciile oferite”, a spus Ionut Gherghe, Director al Diviziei de Customer Service la Samsung Electronics Romania si Bulgaria.
 
Echipa de Customer Service a Samsung Electronics Romania ramane dedicata misiunii de a oferi suport si solutii rapide si eficiente clientilor sai. Prin angajamentul lor neobosit si pasiunea pentru excelenta, ei continua sa seteze noi standarde in industrie.