Publicis Groupe Romania da startul inscrierilor pentru noul Modul Creativ al programului School of Big Ideas
3/37150
calendar_month 23 Iul 2024, 10:30


Saptamana trecuta a fost lansata o noua editie a proiectului
School of Big Ideas, Modulul Creativ, o initiativa marca Publicis Groupe Romania, destinatastudentilor si tinerilor absolventi care isi doresc o cariera in advertising. Proiectul este conceput sub forma unui program de invatare care abordeaza cele mai importante aspecte din cele patru arii principale ale unei agentii de creatie: Client Service, Strategy, Art Direction si Copywriting.
 
In editia precedenta, la Modulul Creativ s-au inscris 476 de candidati. In urma evaluarii, 127 de tineri au fost selectati pentru a participa la cursurile creative organizate de Publicis Groupe Romania. Dintre acestia, 50 au finalizat atat partea teoretica, cat si pe cea practica a modulului. In prezent, 14 dintre finalisti sunt angajati ai Publicis Groupe Romania, pe diverse roluri.  
 
Cursurile teoretice si etapa practica din cadrul Modulului Creativ vor acoperi aspectele esentiale ale unei agentii de advertising, de la rolul fiecarui departament, pana la flow-ul de lucru de zi cu zi. Apoi, cursantii vor folosi cunostintele dobandite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori. Programul se va incheia cu un stagiu de internship platit de trei luni, in care participantii selectati in baza rezultatelor din primele etape ale modulului, vor lucra pentru clienti reali, sub indrumarea specialistilor din cadrul Publicis Groupe Romania.  
 
„La Publicis Romania, contributia la educarea si formarea viitoarei generatii de specialisti in domeniul creativ face parte din ADN-ul nostru. Credem cu tarie in acest program si in rezultatele sale, iar succesul editiei anterioare a Modului de Creatie este dovada acestui lucru: 14 absolventi ni s-au alaturat ca angajati in cadrul agentiilor noastre. Prin acest program, School of Big Ideas, ne-am propus sa le oferim tinerilor posibilitatea de a descoperi cum functioneaza diversele departamente dintr-o agentie de creatie si cum colaboreaza intre ele. Astfel, acestia pot identifica zona care li se potriveste cel mai bine pentru o cariera de succes. In plus, invatam si noi alaturi de studenti si imbunatatim programul cu fiecare editie, fiind intr-un continuu proces de dezvoltare.”  a declarat despre program Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe Romania
 
Inscrierile la Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au deschis pe 15 iulie 2024 si se pot face pe www.schoolofbigideas.ro pana pe 18 august 2024. Cursurile se vor desfasura in perioada 2 iulie – 30 septembrie si vor include o parte teoretica online, acoperind toate subiectele esentiale, si o parte practica. Cursantii selectati vor participa la un internship organizat de Publicis Groupe Romania in cadrul a trei agentii de creatie – Publicis Romania, Leo Burnett Romania si Saatchi & Saatchi Romania. Internship-ul va avea o durata de trei luni si va incepe pe 28 octombrie 2024.
 
 Participarea in cadrul School of Big Ideas este gratuita pentru toti cursantii.