
Alina Stefan va coordona operatiunile in calitate de Country Director
Start up fondat in anul 2021 de antreprenorul Jack Thorogood la Londra (UK), Native Teams dezvolta o solutie unica pe piata europeana si globala destinata lucratorilor la distanta, freelanceri-lor si angajatorilor care opereaza cu forta de munca la distanta, care isi propun sa se extinda regional si global.
Intr-un interval de timp extrem de scurt, Native Teams a creat o solutie inovatoare si integrata, destinata administrarii eficiente a platilor pentru munca la nivel global, oferind solutii de angajare locala pentru liber-profesionistii care lucreaza la distanta. Totodata, aceasta se adreseaza companiilor care doresc sa valorifice intregul potential al talentelor internationale, simplificand procesele administrative legate de gestionarea taxelor, a diverselor sisteme de beneficii pentru angajati, salarizarea si resursele umane.
Native Teams isi extinde operatiunile in Romania, una dintre cele mai atractive tari pentru munca la distanta, devenind una dintre cele peste 55 de tari in care opereaza la nivel global. Obiectivul sau principal este acela de a revolutiona modul in care angajatorii percep munca la distanta si colaborarile de tip liber-profesionist, oferind o solutie simpla si intuitiva, conceputa pentru a simplifica peisajul freelance din fiecare tara.
Native Teams se defineste ca un deschizator de drumuri in domeniul solutiilor de gestionare a muncii la distanta, in ideea de a sustine atat piata serviciilor de tip freelance, cat si nevoile lucratorilor la distanta si ale angajatorilor din intreaga lume.
Operatiunile din Romania se vor derula sub coordonarea Alinei Stefan, numita Country Director pentru piata romaneasca, care va avea la dispozitie o echipa locala de experti si suportul profesionist si total al echipei internationale a companiei.
Alaturi de Alina, Native Teams l-a recrutat pe Cosmin Fotache in calitate de Business Development Manager (BDM) pentru Romania. Alina si Cosmin vor colabora pentru a pune in aplicare viziunea strategica Native Teams si pentru a pozitiona Romania ca un hub central in regiune.
Experienta Alinei in ecosistemul de startup-uri a fost factorul determinant in numirea pentru aceasta pozitie, expertiza sa fiind considerata cea mai potrivita pentru misiunea Native Teams de a remodela munca la distanta si economia circulara (gig economy) in Romania.
Cu o serie de caracteristici, de la portofele digitale in mai multe valute si carduri exclusive, pana la solutii de tip Employer of Record (EOR), abordarea Native Teams nu doar ca va simplifica gestionarea muncii la distanta, dar va imbunatati si colaborarea intre echipele la distanta.
"Obiectivul Native Teams este sa simplifice fiecare etapa a procesului de recrutare si administrare a contractelor de munca la distanta si ne vom axa pe simplificarea procedurilor, atat pentru angajat cat si pentru angajator, si a administrarii aspectelor financiare si juridice ale acestei relatii, astfel incat angajatii remote si a companiie din Romania sa se concentreze pe munca pe care o iubesc", a declarat Alina Stefan, Country Director Native Teams Romania.
Native Teams, prezenta acum in peste 55 de tari garanteaza angajarea, plata si gestionarea corespunzatoare a talentelor la nivel regional si global, cu toate contributiile obligatorii si beneficiile angajatilor asigurate si urmeaza o strategie de continua extindere la nivel european si international.




