Mogo Romania face un nou pas in strategia de transformare digitala si lanseaza MyMogo, portalul self-service pentru clienti
3/36021
calendar_month 30 Ian 2024, 09:10


Mogo Romania, institutia financiara specializata in finantarea achizitiei de autoturisme second-hand, face un nou pas in strategia spre digitalizare si introduce un portal online destinat clientilor sai. Astfel, prin intermediul portalului MyMogo, clientii isi pot gestiona eficient si in regim de self-service contractul de credit si pot accesa beneficiile acestuia in orice moment. 

MyMogo reprezinta portalul personal al clientului, o interfata intuitiva care eficientizeaza procesul de gestionare a unui credit auto. Astfel, portalul permite efectuarea operatiunilor precum vizualizarea documentelor contractuale si descarcarea acestora in format PDF, urmarirea scadentarului de plata, monitorizarea si plata online a ratelor, precum si verificarea statusului si actualizarea datelor personale sau activarea optiunii de plata recurenta. 

Totodata, aplicatia este definita de oportunitatea de a avea control complet in privinta imprumuturilor si ofera convenienta si flexibilitate. Usurinta in utilizare este determinata de factori precum afisarea graficelor de plati, facilitand distingerea intre ratele platite si cele neplatite. 

„La inceputul anului 2023, ne-am propus doua obiective importante - dezvoltarea si digitalizarea. Prin automatizarea proceselor interne, am reusit nu doar sa furnizam raspunsuri mai rapide, dar si sa eliminam activitatile redundante, permitand echipei noastre operationale sa se concentreze mai atent asupra nevoilor clientilor. In 2024, suntem mandri sa anuntam ca am realizat progrese semnificative in procesul de digitalizare, noul portal MyMogo reprezentand un exemplu clar al devotamentului nostru pentru imbunatatirea continua a proceselor interne, avand un impact pozitiv asupra experientei clientului”, declara Daniela Dragnea, Director General Adjunct Mogo Romania. 

Portalul a fost lansat spre utilizare in data de 9 ianuarie si a reunit pana in prezent peste 1000 clienti, demonstrand interesul crescut al consumatorilor pentru produse digitale accesibile.

„Inainte de aceasta lansare, am efectuat un sondaj detaliat in randul clientilor nostri, care a generat o rata de raspuns remarcabila. Feedbackul pretios a fost punctul de plecare pentru dezvoltarea portalului MyMogo. Ascultand activ nevoile clientilor nostri, am reusit deja sa implementam o mare parte dintre functionalitatile solicitate si anuntam ca depunem toate eforturile pentru a implementa urmatoarele functii in prima jumatate a acestui an, respectiv schimbarea datei scadente, optiuni de restructurare a creditului, posibilitatea efectuarii rambursarilor anticipate direct din portal, precum si sectiunea de live chat”, adauga Daniela Dragnea.

Platforma ofera clientului atat istoricul de contracte anterioare, cat si o perspectiva asupra datelor personale cumulate in baza de date a companiei. Una dintre facilitatile utile pentru utilizatori este imbunatatirea procesului de plata recurenta, oferind posibilitatea de a activa platile imediat dupa semnarea acordului, cu notificari clare in cazul esuarii platii si alte functionalitati usor accesibile.

Clientul are controlul total asupra dimensiunii financiare a creditului, beneficiind nu doar de uneltele puse la dispozitie, ci si de posibilitatea de a verifica normativele contractului si de a solicita asistenta din partea companiei pentru o intelegere aprofundata a obligatiilor si drepturilor sale contractuale.



„Dezvoltarea de noi functionalitati este intotdeauna un efort de echipa, asadar apreciem implicarea si suportul colegilor din cadrul Eleving Group. Acest proiect nu ar fi fost posibil fara sprijinul echipei de Web & IT Development, coordonata de catre Laima Kaufmane - Group Head of Business Development, care a inteles in profunzime importanta si beneficiile acestei initiative pentru piata locala, dedicandu-se cu succes implementarii proiectului”, declara Ionut Badiu, CEO Mogo Romania.