
Site-ul oficial ANAF anunta cetatenii, intr-un comunicat de presa, ca pot apela "Serviciul central de asistenta contribuabili" pentru a fi indrumati pentru completarea formularului 112.
Iata mai jos comunicatul integral:
In Monitorul Oficial, Partea I nr. 1112 si din 1112 Bis din 11 decembrie 2023, a fost publicat Ordinul nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate".
Aplicatia/formularul pe portalul ANAF se regaseste la acest link, iar pentru a beneficia de asistenta/indrumare pentru completarea formularului 112, contribuabilii pot apela Serviciul central de asistenta contribuabili – Contactcenter, la numarul de telefon: 031.403.91.60.
Reamintim ca 21 decembrie a.c. este termenul de declarare si plata a obligatiilor fiscale, conform prevederilor art. 155 alineatul (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare: „Creantele fiscale administrate de organul fiscal central pentru care, potrivit Codului fiscal sau altor legi care le reglementeaza, scadenta si/sau termenul de declarare se implinesc la 25 decembrie, sunt scadente si/sau se declara pana la data de 21 decembrie. In situatia in care data de 21 decembrie, este zi nelucratoare, creantele fiscale sunt scadente si/sau se declara pana in ultima zi lucratoare anterioara datei de 21 decembrie."
sursa: anaf.ro




