Extinderea depozitului a creat premisele pentru marirea cu 25% a numarului de angajati si a unei cresteri cu 15% a cifrei de afaceri a companiei in anii urmatori.
Intre clientii Mediaposte se numara magazine online axate pe comertul cu produse cosmetice, carti, accesorii telefoane si IT, arta si artizanat, cadouri, electrocasnice, fashion, audio si drone, jucarii, mobilier si decoratiuni interioare, obiecte sanitare, echipamente sportive, articole de pescuit, produse pentru animalele de companie si multe altele.
Bucuresti, 03 octombrie 2024. Mediaposte Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din Romania, a investit 1,5 milioane de euro intr-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce (linia de business fulfill.ro), dar si logisticii promotiilor de consumatori si a cluburilor de fidelizare, precum si a altor proiecte pentru industria de marketing si comunicare. Cu o suprafata de 19.000 de metri patrati, spatiul aflat la dispozitia companiei este cu 60% mai mare decat depozitul anterior, reflectand expansiunea continua a Mediaposte pe piata logisticii si cresterea numarului de clienti din diverse industrii.
Proportional cu marirea suprafetei, tot cu 60% se estimeaza ca va putea creste numarul de clienti pentru care compania ofera servicii din sfera logisticii. Daca, la inceputul anului 2024, compania numara in jur de 250 de astfel de clienti, mutarea in noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienti activi in noul depozit.
In plus fata de noul depozit, o alta schimbare a avut loc la nivel de branding. Ca parte a grupului francez La Poste (Posta Franceza), care a inregistrat o cifra de afaceri de 34,1 miliarde de euro in 2023, Mediapost Hit Mail a adaugat un „e” la sfarsitul numelui sau, devenind anul acesta Mediaposte Hit Mail. Aceasta modificare are scopul de a reflecta mai clar alinierea numelui sau cu cel al La Poste.
Extinderea spatiului de depozitare creeaza premisele pentru marirea cu 25% si a echipei de angajati, iar Mediaposte Hit Mail estimeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri in urmatorii ani, datorita acestei investitii. Compania isi propune sa isi consolideze pozitia pe piata de e-commerce fulfillment si sa isi extinda portofoliul de clienti din diverse industrii, inclusiv in domeniul fulfillmentului de ecommerce pentru amenajari interioare, in care echipa Mediaposte Hit Mail a acumulat experienta in ultima perioada, si care necesita echipamente si proceduri speciale.
Investitia a fost realizata intr-un interval de doar patru luni, in cursul acestui an, fiind primul pas dintr-un plan de investitii care va continua si in 2025-2026. Noul depozit este dotat cu facilitati moderne, care permit o crestere semnificativa a capacitatii de procesare a comenzilor. Astfel, Mediaposte Hit Mail estimeaza o dublare a capacitatii de procesare, precum si un management imbunatatit al stocurilor.
„Aceasta investitie ne permite sa oferim servicii de fulfillment mai eficiente si mai rapide pentru clientii nostri, contribuind la succesul lor pe o piata tot mai competitiva. Capacitatea marita a depozitului si procedurile optimizate ne ajuta sa ne adaptam mai bine cerintelor variate din sectoare specifice precum beauty, carti, produse pentru casa si ingrijire personala, printre altele. Pentru a-si mentine atractivitatea si eficienta, in fata unor noi competitori puternici, mai ales din strainatate, din ce in ce mai multi antreprenori din domeniu au inteles ca au nevoie de servicii de fulfillment la nivel de excelenta, de aceea apeleaza la noi”, a declarat Marian Seitan, CEO al Mediaposte Hit Mail.
„Tinta eforturilor noastre nu o reprezinta doar partenerii B2B, ci si fiecare dintre cumparatorii lor, de a caror satisfactie depinde cresterea vanzarilor clientilor nostri si, implicit, business-ul Mediaposte Hit Mail”, a adaugat Marian Seitan.