hit.ro  »  Stiri  »  Comunicate de presa  »  Castigatorul Campaign Award - Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie 2010

Castigatorul Campaign Award - Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie 2010

calendar_month 29 Mar 2010, 13:11
Guilherme Junior, fotograf brazilian, este castigatorul distinctiei Campaign Award din cadrul Premiilor Mondiale Sony pentru Fotografie 2010. Competitia s-a adresat fotografilor amatori si a presupus inscrierea unei singure imagini ce captureaza pasiunea si energia fotbalului, surprinse din punctul de vedere al fanilor – suisurile, coborasurile, toate eforturile de care suporterii sunt capabili pentru a-si sustine echipele preferate.

Imaginea castigatoare, denumita ‘Twisters’, infatiseaza suporterii echipei de fotbal Flamengo din Rio de Janeiro. Recunoscuta drept echipa cu cei mai numerosi si mai caldurosi fani din intreaga Brazilie, formatiunea din Rio de Janeiro a organizat un meci caritabil intre jucatorii actuali si fostii jucatori ai echipei, eveniment ce a atras 50.000 de spectatori la stadion. Imaginea castigatoare infatiseaza entuziasmul si bucuria suporterilor in timpul celui mai de succes an din istoria clubului, multumita castigarii campionatului national in anul respectiv.

Imaginea castigatoare a fost realizata cu ajutorul camerei DSLR A200, de la Sony. Distinctia se afla deja la a doua editie, in anul 2009 fiind acordata fotografei pakistaneze Sarah Ahmad pentru fotografia intitulata “The Love of the Game: a cook, a cleaner, a mother… and an attacking midfielder”.

Delly Carr, unul dintre cei mai importanti fotografi sportivi internationali si presedinte al comitetului de arbitrii, a comentat: "Expresia acestei fane sumarizeaza energia si pasiunea transmise de magia fotbalului. Se diferentiaza de restul multimii prin saritura plina de viata, o data cu echipa de pe teren. si-a canalizat intreaga energie intr-o reactie exploziva. Fata ei radiaza de bucurie. "

La auzul vestii, Guilherme Junior a spus: “Bucuria din momentul aflarii rezultatului a fost mai mare decat voi putea vreodata descrie. Abia astept sa pot sa impartasesc vestea cu prietenii mei, profesorii si mentorii care au crezut permanent in talentul meu. Sunt recunoscator organizatorilor competitiei si Organizatiei Mondiale pentru Fotografie pentru oportunitatea de a participa si de a primi aceasta onoare”.

“Prin Campaign Award cautam acea imagine care suprinde magia si pasiunea pentru regele sporturilor, din perspectiva fanilor; am fost, inca o data, coplesiti de raspunsurile pline de entuziasm pentru aceasta categorie,” a declarat James Kennedy, Director Brand Communications Sony Europe. “Fotografia castigatoare de anul acesta imbina spiritul si camaraderia fenomenului cultural numit fotbal.”

Castigarea distinctiei ii aduce lui Guilherme:

Doua bilete la Cupa Mondiala FIFA 2010 din Africa de Sud, sponsorizate de Sony (transport si acomodare incluse)
Doua bilete VIP la gala de ceremonie a Premiilor Mondiale Sony pentru Fotografie, din aprilie 2010 de la Cannes, Franta (inclusiv biletul de avion si doua noptie de cazare intr-un hotel de lux de pe faimoasa Croazeta)
O camera DSLR si obiective de ultima tehnologie de la Sony
Oportunitatea de a fi unul dintre fotografii oficiali ai campaniei de imagine digitala Sony, din anul fiscal 2010

O selectie a imaginilor din lista scurta a nominalizarilor, precum si imaginea castigatoare a lui Guilherme vor fi expuse la Cannes, in aprilie 2010.

Mai multe informatii despre Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie pot fi accesate la www.worldphotographyawards.org



 

Sondaj

Ce placa video aveti?