- Brand Management a inregistrat o crestere de 20% a cifrei de afaceri in primul semestru al acestui an fata de aceeasi perioada a anului 2022;
- Compania are o cota de piata de 12,7% dupa doi ani de crestere constanta anuala.
Brand Management, liderul pietei de indoor advertising si prima companie de profil ale carei servicii au acoperire la nivel national, anunta o crestere de 20% a cifrei de afaceri in primul semestru al anului 2023, fata de anul trecut, aceeasi perioada.
„Ne-am propus o crestere de 15% fata de 2022 si iata ca procentul deja a fost depasit. In ultimii doi ani, compania a avut o crestere anuala constanta, ajungand in 2023 la o cota de 12.7% din piata totala de afisaj de interior in centrele comerciale”, arata Georgian Draghici, Director Comercial Brand Management.
Aceste cresteri se datoreaza mai ales faptului ca au continuat sa inoveze in ce priveste tipurile de suport pentru reclamele de interior in centrele comerciale. Vedeta, in acest moment, este 3R Stand-Up Column, coloana care asigura o expunere 360 de grade si care este construita exclusiv din materiale reciclabile. Imediat dupa ea, in topul preferintelor brandurilor cu care lucreaza, este afisajul pe suprafete mari - cum ar fi fatadele si mesh-urile. Le urmeaza indeaproape suporturile amplasate in nodurile de trafic, precum zona de food-court sau Atrium. Ca noutate pentru piata din Romania, se observa o crestere a interesului pentru suporturile de tip digital screen.
Din punct de vedere al tendintelor pietei, se pot observa tranzactii intre dezvoltatorii din regiunea CEE (Europa Centrala si de Est), ceea ce prevesteste noi perspective de dezvoltare pentru ramura de promovare indoor. In perioada urmatoare se anunta noi deschideri si extinderi de centre comerciale, atat in Bucuresti, cat si in alte orase din tara.
„Este o perioada excelenta de investitie in digitalizare, astfel ca ne pregatim intens de lansarea celui mai nou serviciu Brand Management. Dupa doua decenii de leadership pe piata de indoor advertising si doi ani de cercetari intense, proiectare si dezvoltare, suntem aproape de lansarea platformei online custom. Aceasta ofera posibilitatea de a selecta de 10 ori mai repede spatii publicitare la nivel national in baza informatiilor demografice, obtinute prin studii de piata ce sunt facute in fiecare an”, spune Georgian Draghici.