Angajatii romani din servicii fac rapoarte si analize periodice la locul de munca

calendar_month 28 Apr 2010, 14:02
Cercetarea arata ca 51% dintre angajatii romani din companiile private de prestari servicii trebuie sa intocmeasca periodic rapoarte si analize pe care sa le prezinte superiorilor directi.
De asemenea, 36% dintre angajatii care intocmesc rapoarte si analize periodice apeleaza la programe generale, din familia Office.
Studiul ASF mai arata ca doar un procent de 12% dintre angajati au la dispozitie softuri de raportare special create care sa le inlesneasca generarea de tabele, grafice sau scheme de activitate pe care le pot prezenta superiorilor.
„Majoritatea companiilor care asigura angajatilor softuri moderne de raportare sunt companii mari, cu peste 200 de angajati, construite dupa un model de business performant menit sa eficientizeza si sa inlesneasca munca angajatilor”, declara stefan Paun, director general Advantage Software Factory.
Acesta a mai sublinat ca, in cele mai multe cazuri, companiile care dispun de asftel de softuri sunt multinationale care au imprumutat aceasta practica de la filialele din afara Romaniei.
Potrivit oficialilor ASF, companiile in care rapoartele si analizele se fac fara ajutorul unui soft special sunt cele medii si mici care nu isi permit sa investeasca intr-o astfel de aplicatie. in acelasi timp, managerul ASF spune ca majoritatea programelor care permit realizarea de rapoarte si analize din aplicatii de tip ERP, CRM sau contabilitate sunt scumpe si greu de utilizat, iar angajatii au nevoie de o perioada lunga de adaptare.
Pentru a sprijini angajatii in realizarea de rapoarte, ASF a venit in intampinarea companiilor cu aplicatia de raportare NextReports care are un grad mare de simplitate in utilizare si un cost de investitie foarte mic.
“NextReports se adreseaza tuturor companiilor care au nevoie de modalitati simple, rapide si eficiente de dezvoltare si distributie a rapoartelor catre decidenti”, spune Stefan Paun.
Cercetarea mai arata ca majoritatea angajatilor care intocmesc rapoarte si analize periodic, provin din randul departamentelor de vanzari, marketing, financiar-contabilitate precum si middle management-ul departamentelor operationale.
Studiul a fost efectuat in luna aprilie 2010, pe un esantion de 30 de companii de servicii din mediul privat.
Noutati




