hit.ro  »  Stiri  »  Comunicate de presa  »  Amdaris, compania software originara din UK, deschide un nou centru in Romania si planuieste sa angajeze inca 50 ingineri software pana la finalul anului

Amdaris, compania software originara din UK, deschide un nou centru in Romania si planuieste sa angajeze inca 50 ingineri software pana la finalul anului

calendar_month 24 Mai 2023, 09:20
Amdaris, compania de origine britanica ce ofera servicii de dezvoltare software, suport dedicat gestionarii produselor web si consultanta strategica, va inaugura cel de-al doilea sediu national la Bucuresti, devenind cea de-a saptea locatie globala a firmei tech. In afara Marii Britanii, compania fondata in 2009 de Vlad Nanu si Andy Rogers, are birouri in Bulgaria, Ucraina, Romania, Moldova si Dubai. Amdaris Romania are in momentul de fata 250 de angajati, dintre care 200 la Timisoara si 50 la Bucuresti, si isi propune sa dubleze numarul personalului din capitala pana la finalul anului.

In 2022 grupul Amdaris a raportat o crestere de 94% a cifrei de afaceri, dublarea numarului de angajati la nivel global si o crestere de 90% in ceea ce priveste media veniturilor totale per client, demonstrand ca este una din companiile cu cea mai rapida crestere din Europa. 

La conducerea sucursalei din Bucuresti se afla Mara Pop, profesionist experimentat in  dezvoltare strategica de business si management de operatiuni, cu experienta in industriile de telecomunicatii, software development si healthcare. Preluarea conducerii centrului de catre Mara Pop pastreaza procentul 100% feminin in ceea ce priveste echipa de management Amdaris Romania, alaturi de Anna Grier, directorul centrului din Timisoara. Mai mult, echipa de management de proiecte din tara inregistreaza un procent de 50% femei. La nivel de grup, Amdaris se mandreste cu posibilitatea de a crea oportunitati in domeniul tehnologic pentru femei, cu un procent de 65% femei in managementul businessului si 44% femei in managementul de proiecte.

„Ne dorim ca noul birou din Bucuresti sa devina unul dintre cele mai importante centre de excelenta tehnica si delivery pentru clientii nostri si una dintre cele mai puternice locatii Amdaris. Din acest motiv, ne-am propus o serie de obiective, printre care securizarea pozitiei in piata locala prin recrutare continua in perioada urmatoare, contributia la strategia globala si cresterea generala a companiei, precum si mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei angajatilor nostri. Aceasta componenta de retentie si satisfactie a angajatilor este deosebit de importanta pentru Amdaris, astfel ca, prin programele de invatare continua si de dezvoltare, precum si prin mediul de lucru oferit in cadrul birourilor organizatiei noastre, am atins un nivel de retentie de 86.7% printre cei 880 de angajati la nivel global”, a declarat Mara Pop, directorul centrului Amdaris Bucuresti.

Centrul din Bucuresti este o locatie de importanta strategica pentru Amdaris. Din punct de vedere al pozitionarii regionale, dar si din alte considerente socio-economice, acest centru va deveni un hub si va servi drept unul dintre locurile principale de intalnire atat cu clientii, dar si cu colegii din celelalte centre.

„Romania este singura tara in care compania are doua centre independente in acest moment, aceasta decizie fiind bazata pe potentialului imens al tarii in zona de tehnologie. Alegerea orasului Bucuresti este bazata pe multi factori, precum faptul ca exista o concentratie mare de talent tech, ocupa locul sapte in Europa in categoria tehnologie si start-ups si este al saisprezecelea hub IT din Europa ca marime, cu peste 50.000 de programatori profesionisti. De asemenea, centrul din Bucuresti joaca un rol important in reteaua pe care am construit-o in Europa ce are ca scop lupta impotriva schimbarilor climatice”, a declarat Vlad Nanu, co-fondator si co-CEO al companiei Amdaris.



Locatia noului birou Amdaris din Bucuresti, isi propune sa reprezinte o solutie pentru problemele tipice ale angajatilor. Aranjarea biroului va tine cont de particularitatile proceselor individuale sau de echipa, va fi optimizat pentru o tranzitie facila intre diferitele zone ale biroului si va facilita spatii colaborative care sprijina munca in echipa. Spatiul va urmari sa sporeasca productivitatea, agilitatea, colaborarea si sentimentul de apartenenta in comunitatea Amdaris, prin facilitarea conectarii intre colegi.




 

Sondaj

Care credeti ca este cel mai asteptat film din 2024?