Microsoft si Yahoo, din nou in prag de negocieri

de Bianca Dinu | 13 aprilie 2009

Directorii executivi ai companiilor Microsoft si Yahoo au pornit, incepand de saptamana trecuta, discutiile despre un posibil parteneriat in domeniul serviciilor de cautare si a publicitatii pe Internet. Acest “talmes-balmes” dintre cele doua companii dureza de cel putin un an si a inceput atunci cand Microsoft a anuntat ca vrea sa cumpere Yahoo.

De aceasta data, se pare ca este vorba despre posibilitatea ca Microsoft sa se ocupe de operatiunile Yahoo in domeniul publicitatii asociate serviciilor de cautare, iar Yahoo sa se ocupe de marketing pe Internet prin intermediul bannerelor si imaginilor.

Desi reprezentantii Microsoft si Yahoo au refuzat sa comenteze informatiile postate pe un blog, aceste negocieri referitoare la serviciile de cautare pe Internet au fost anticipate inca de cand Carol Bartz a devenit director general al Yahoo, in ianuarie 2009. Bartz l-a inlocuit pe co-fondatorul Yahoo, Jerry Yang, care a respins anul trecut incercarile Microsoft de a cumpara Yahoo, pentru 47,5 miliarde de dolari, lucru ce a inrautatit relatiile intre cele doua companii.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google