Incompetenta sau marketing? 5 companii care si-au dezvaluit noutatile "accidental"

de Liviu Petrescu | 13 iulie 2012

Scaparile de informatii au devenit aproape o situatie obisnuita in lumea tehnologiei, dar efectele lor nu pot fi prevazute usor. Uneori, dezvaluirea de informatii in avans fata de prezentarea oficiala creste interesul pentru produs, alteori duce la condamnari nedrepte. Oare toate aceste scapari sunt accidentale? E vorba de incompetenta  si gafe sau strategie de marketing? Scrieti-va parerea intr-un comentariu despre incidentele faimoase ale celor 5 companii care si-au dezvaluit noile produse "accidental".

1. Google

Cu 90 de minute inainte de cea mai noua conferinta Google I/O, noile produse prezentate de gigantul IT au ajuns in Google Play: tableta Nexus 7 si gadgetul de "social streaming" Nexus Q. Prezentat in aceeasi zi, nici Android 4.1 Jelly Bean nu a mai fost o surpriza pentru multi, deoarece numele sau fusese dezvaluit de cateva zile, tot prin Google Play.

Incompetenta sau marketing bun? 5 companii care si-au dezvaluit noile produse accidental

Android 4.1 Jelly Bean debuteaza pe Galaxy Nexus HSPA+

O tactica de marketing buna poate trezi interesul consumatorilor insa are vreun sens sa arati produsele pe internet la un timp atat de scurt inainte de prezentarea oficiala urmarita online de multi?

Verdict HIT.ro: Gafa!


Citeste in continuare 1 2 3 4 5
Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: prezentare accidentala marketing tehnologie
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google