Incearca si tu provocarile TikTok pentru a genera implicare in 2023

de Redactie Hit.ro | 30 decembrie 2022

Tik Tok

Provocarile TikTok sunt sarea si piperul acestei platforme si o modalitate excelenta de a ajunge la publicul din nisa ta de activitate pentru a-ti promova brandul si a creste implicarea si vanzarile. In prezent, tot mai multe firme apeleaza la TikTok pentru marketing de continut, o platforma sociala extrem de populara printre consumatorii mai tineri. Pentru a reusi, insa, trebuie sa cunosti modul de interactionare si sa oferi ceva diferit fata de ce ofera concurentii tai.

Una dintre cele mai bune modalitati de a genera implicare organica pe TikTok este lansarea provocarilor. Pe langa faptul ca sunt eficiente, iti asigura o cale originala de a interactiona cu alti creatori pe TikTok. Prin urmare, daca ai un business, pe langa realizare site optimizat SEO si campanii de marketing pe Facebook, Instagram si LinkedIn, poti apela si la provocarile de pe TikTok.

Hai sa aflam mai multe lucruri despre acest instrument pe care ar trebui sa il folosesti si tu in 2023 pentru a genera implicare organica.

Provocarile TokTok - ce sunt

Provocarile sunt cea mai utilizata metoda folosita de creatorii TikTok pentru a incuraja oamenii sa se alature unei discutii si sa interactioneze cu o postare. Este o cale prin care poti provoca oamenii sa realizeze videoclipuri pe un anumit subiect, sa foloseasca hashtag-uri relevante pentru a fi cat mai vizibile si mai relevante. Este un trend, dar si un instrument puternic si eficient daca vrei sa iti promovezi brandul si sa cresti implicarea publicului tinta.

Majoritatea provocarilor TikTok sunt distractive si pot fi de diverse tipuri. Pot consta intr-o intrebare legata de o tendinta virala pe TikTok sau pot fi orientate catre nisa ta de activitate. In aceste provocari poti mentiona marca sau produsul tau, fara a te orienta catre acesta, ci catre publicul tau.

De asemenea, pot fi provocari de marca, special create pentru a-ti promova produsele si a creste gradul de constientizare. Acestea sunt realizate in colaborare cu creatorii de continut si ofera oportunitati excelente pentru marketingul de influenta. Totodata, este o cale de a obtine continut reutilizabil in reclame sau pe YouTube.

Provocarile TikTok - beneficii pentru marca ta

  • Unul dintre cele mai mari beneficii pe care le au provocarile TikTok consta in cresterea gradului de cunoastere a marcii. Este o cale prin care le ceri oamenilor sa-ti prezinte marca sau produsul intr-un mod amuzant si creativ si un pas eficient in procesul de crestere a numarului de vanzari.

  • Un alt beneficiu consta in cresterea implicarii. Cu cat provocarea ta este mai incitanta, mai amuzanta si mai creativa, cu atat va avea priza mai buna la public.

  • Utilizatorii genereaza continut pentru marca ta, iar acesta este foarte valoros. Cand oamenii vorbesc deschis despre produse si servicii, tu obtii dovezi sociale credibile ale calitatii acestora.

  • Construiesti conexiuni valoroase. De fiecare data cand cineva accepta provocarile tale TikTok, vei primi o notificare pentru hashtag-ul folosit, iar acest lucru te va ajuta sa gasesti fani si influenceri.

  • Creezi o comunitate de brand loiala in jurul marcii tale. Intrucat oamenii isi petrec timpul interactionand cu brandul si produsele tale, impartasind cu altii ceea ce stiu, ce le place sau ce nu le place, se creeaza o comunitate infloritoare si marca ta va avea numai de castigat.

Provocari TikTok care pot genera implicare in 2023

Sunt mai multe metode de a gasi cele mai recente provocari din care sa te inspiri: cautarea dupa #provocare, cautari in feed-ul tau sau urmarind ceea ce mentioneaza alti utilizatori. Daca te-ai convis ca provocarile TikTok sunt un instrument puternic pentru a genera implicare si vrei sa le folosesti si tu in 2023, iata cateva dintre acestea:

  • Sanatate si bunastare in 2023(#fitnesstrends2023, #selfcare2023, #healthtok2023, #tiktoktrending2023) - consta in a face un videoclip despre ce vei face in 2023. Este foarte versatila si iti permite sa folosesti numele brandului tau.

  • Jurnalul activitatilor de rutina zilnica (#selfcare, #journalwithme, #journalprompts, #jurnalidei) care are ca scop sa aminteasca oamenilor sa aiba grija de ei insisi si sa inceapa o activitate noua in 2023.

  • Invata ceva nou in anul care urmeaza (#pbspicechallenge, #learnsomethingnew). Indiferent daca este un hobby nou sau o pasiune mai veche, impartasirea informatiilor cu alte persoane si folosirea hastagurilor portvite pot fi intrumente utile pentru a genera implicare.

  • Arata-ne sertarele tale (#ShowUsYourDrawers) este o provocare prin care oamenii vor arata utilizatorilor TikTok cum isi depoziteaza lucrurile si ce au prin sertare. Lanseaza provocarea prezentand un sertar plin cu produsele tale.

  • Impartaseste ceva ce te face fericit (#thatgirl, #morningroutine, #grwm, #aesthetic, #asmrvideo, #skincareroutine, #skincare, #bloomnupartner) este o provocare prin care poti intra in legatura cu publicul tau tinta. Trebuie doar sa o faci distractiva si amuzanta.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google