Hisense prezinta la CES 2023 tehnologia Hisense ULED X

de Redactie Hit.ro | 9 ianuarie 2023

Hisense

Pe 4 ianuarie, David Gold, Presedinte al Hisense SUA, a livrat un discurs in cadrul conferintei de presa Hisense CES 2023, impartasind informatii despre dezvoltarea internationala a Hisense si succesul in ceea ce priveste tiparul global, inovatiile in tehnologie, activitatile B2B, dezvoltarea inteligenta si sponsorizarile si parteneriatele companiei.

Nivelul inalt de scara, eficienta si flexibilitatea fac Hisense sa iasa in evidenta in industrie

Televizoarele Hisense au atins un record de performanta in 2022, clasificandu-se pe locul 2 global cu privire la expedierile de televizoare. Aceasta reusita demonstreaza in mod incisiv dedicarea Hisense fata de produse de inalta calitate, precum si rezistenta in circumstante dificile.

Detinand un total de 66 de companii si birouri si 31 de centre de cercetare si dezvoltare internationale, Hisense isi vinde produsele catre mai mult de 160 de tari si regiuni. Cu achizitiile de marci precum Toshiba TV, Gorenje si Sanden, Hisense si-a adus operatiunile globale la un nou nivel, extinzandu-si categoriile de produse si mai departe. 

Hisense si-a extins si activitatea B2B ca sector nou aflat in dezvoltare. In plus, in tendintele privind dezvoltarea inteligenta, Hisense a generat strategia de locuinta inteligenta, folosindu-si calitatile cu privire la tehnologia de ecran si electrocasnice. „Platforma noastra inteligenta de operare a televizoarelor VIDAA si platforma inteligenta de electrocasnice ConnectLife combina dispozitivele pentru locuinta inteligenta pentru a crea un ecosistem conectat”, a declarat David. 

Parteneriate si sponsorizari globale in curs ce fac Hisense sa fie un nume recunoscut

S-a parcurs o calatorie lunga de cand compania a declarat ca „Viitorul Hisense se bazeaza pe international” in 2004. Ca unul dintre sponsorii oficiali ai FIFA World Cup 2022TM, Hisense obtine o crestere nemaiintalnita in dezvoltarea constientizarii privind marca sa. In plus, sponsorizarile in curs pentru UEFA, Paris Saint-Germain si United Soccer League au facut ca Hisense sa devina mai familiara pentru consumatorii globali, ceea ce a adus procesul de globalizare al Hisense intr-o noua etapa.

In cadrul conferintei de presa Hisense CES 2023, David Gold a reamintit despre dezvoltarea extraordinara a Hisense pe piata globala prin investitii in productie, cercetare si dezvoltare, achizitii strategice, parteneriate noi si produse de mare performanta. In urmatorii ani, Hisense va continua dezvoltarea cu viziunea de a se mentine in topul celor mai noi avansari in domeniile aferente produselor electronice pentru consumatori, ecranelor, electrocasnicelor, utilizarilor comerciale si multe altele. 

Tehnologia Hisense ULED X debuteaza in cadrul CES 2023

Pe 4 ianuarie, Hisense a prezentat ULED X in cadrul conferintei de presa Hisense CES 2023, un avans de referinta in tehnologia televizoarelor LCD pentru Hisense. ULED X reprezinta o dezvoltare semnificativa a tehnologiei televizoarelor LCD, care ofera cea mai buna imagine in fiecare cadru si o experienta de vizionare reala cu tehnologii de ultima moda, inclusiv Mini-LED X, 5000+ zone de dimare locale, 2500 de niti varf de luminozitate si Dynamic X-Display. 

ULED X imbunatateste experienta de vizionare

De la lansarea primului televizor ULED acum zece ani, Hisense continua sa-si actualizeze tehnologiile ULED pentru a imbunatati experienta de vizionare a televizoarelor LCD si, in cele din urma, in cadrul conferintei de presa Hisense CES 2023, Hisense a prezentat cu succes ULED X. Noul televizor ULED X 8K de 110 inci a fost nominalizat la Premiul de Inovatie CES din acest an.

Conform celor declarate de Stephen Yao, Asistent Manager General al Hisense SUA, ULED X combina o gama impresionanta de tehnologii de televizor, putere de procesare incredibila si control mai bun asupra imaginii prin intermediul controlului inteligent activ al retroiluminarii, fortand limitele capacitatii sale de ecran. Conform raportarilor, ULED X poate obtine de trei ori contrastul de mediu al unui televizor OLED obisnuit si de doua ori gama dinamica a unui televizor OLED.

In plus, ULED X poate oferi o imagine mai stralucitoare, un contrast mai puternic, un unghi de vizionare mai larg si rate de reflexie ultra-scazute pentru a livra una dintre cele mai bune experiente de divertisment disponibile in prezent. De exemplu, cu ULED X, televizoarele Hisense pot obtine un varf de luminozitate de 2.500 niti si o rata de contrast de 150.000:1, care este considerata a redefini perceptia clientilor cu privire la „contrast”. Un alt factor crucial in a asigura performanta superioara a ULED X este Hi-View Engine X care controleaza peste 20.000 de mini LED si peste 5.000 de zone de dimare locale. In plus fata de experienta de imagine cinematica, ULED X are si un unghi de vizionare mai larg cu 30%, iar adaugarea unui panou de reflexie ultra-scazuta asigura faptul ca toata lumea din camera se poate bucura de aceeasi calitate clara a imaginii indiferent de locul unde se afla.

„Ne-am straduit sa facem ULED X diferit de orice experienta de televizor LCD si suntem mandri de reusita noastra”, a declarat Stephen Yao. Privind spre viitor, Hisense isi va dubla eforturile de a actualiza propria tehnologie in televizoarele LED/LCD si de a continua sa ofere mai multe produse premium care pot livra o experienta premium de vizionare pentru clientii de pe glob.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google