Google se declara invins: Google+ ar putea fi inchis

de Bogdan Constantinescu | 28 aprilie 2014

Unii au vazut in Google+ un concurent direct pentru Facebook. Altii au vazut o asezare pe o alta nisa. Si unii si altii au gresit: daca a dorit sa-si masoare fortele cu Facebook, atunci reteaua sociala Google a esuat, iar daca si-a dorit o alta nisa si o alta abordare atunci a esuat sa comunice si identifice exact despe ce este vorba, scrie Forbes.

Cert este ca Google+ se cam indreapta spre final, fara ca acesta sa fie cunoscut. Pe scurt, Google+ va fi redefinit dintr-un produs intr-o platforma, iar Google va inceta sa mai incerce sa o impuna in toate celelalte produse si servicii pe care le ofera.

Stirea este una care nu vedem de ce nu i-ar bucura pe utilizatori. Din clipa aceasta vor fi capabili sa se foloseasca de un produs Google fara sa fie obligati sa beneficieze si de un cont Google+ pentru a face asta. Nu mai vorbim despre faptul ca cerintele Google in ceea ce priveste completarea profilului devenisera din ce in ce mai stricte. Apoi, ea trebuie sa-i bucure si pe cei de la Google: cum am spus mai sus, Google+ a fost gandit de asa natura incat nici acum nu stim ce s-a dorit sa fie si cui s-a dorit sa serveasca. Asa ca, in cazul in care acesta va fi inchis, cum s-a intamplat si cu Buzz, nici macar Google nu credem ca va regreta asta.

Incercarea Google de a impune Google+ cu forta era o invitatie la procese antitrust, nici impunerea nu parea a avea o utilitate, asa ca poate Google alege acum sa construiasca produse independente si nu unul singur care sa ofere mai multe functionalitati de care poate nu ar fi nevoie.

Asteptam sa vedem, asadar, ce va face Google, daca va mai face, din produsul sau.

Sursa: Forbes

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: inchidere Google modificare Google schimbare Google
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google