Facebook si Twitter sunt gata de Cupa Mondiala

de Bogdan Constantinescu | 11 iunie 2014

Campionatul Mondial de fotbal bate la usa, iar atentia multora se va indrepta catre stadioanele din Brazilia. Discutiile vor aborda atat temele sociale, deja cunoscute si contestate de catre poporul brazilian, cat si catre sport.

Desigur, retelele sociale nu pot trece cu vederea acest lucru si se pregatesc de luna care le poate aduce trafic si castiguri suplimentare. 

Twitter ofera posibilitatea celor care-si fac un cont nou sa aleaga steagul tarii preferate de la Cupa Mondiala. Desigur, nu uita sa puna la dispozitie nici #worldcup, hashtag-ul sau hub-ul, daca vreti, pe care se vor aduna discutiile, dar de pe care vor putea fi accesate si link-uri catre conturile echipelor sau catre informatiile legate de scor. In plus, Hashflags: cand veti tasta codul tarii din trei litere, Twitter va adauga automat si steagul natiunii respective, ca imagine.

Facebook nu se lasa nici el mai prejos, si are o abordare cumva apropiata de cea a lui Twitter. Avem deja hub-ul Trending World Cup (www.facebook.com/worldcup), care va contine scorurile, noutatile si chiar posturi sosite din partea echipelor si a jucatorilor. Odata ce incepe un meci veti putea posta despre acesta, insotind gandurile pe care le aveti de smiley faces.

Sursa: The Verge

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: social media la Cupa Mondiala Facebook Twitter Cupa Mondiala fotbal in social media
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google