Apple + Samsung = business cu "sila". Cat de dependenti sunt americanii de compania coreeana?

de Radu Eftimie | 12 mai 2014

Apple a reusit sa castige recent, in instanta, o serie de despagubiri de la Samsung, in urma unor procese intinse pe mai multi ani si pe mai multe... continente. Pe scurt, Apple a mers pana la capat impotriva celor despre care sustin ca le-au copiat produsele si tehnologiile. Dar, dincolo de declaratiile de la tribunal, relatia dintre Apple si Samsung arata ca americanii sunt absolut dependenti de sud-coreeni, mai ales in ceea ce priveste iPad-ul.

Samsung este principalul furnizor al display-urilor de tip Retina de 9,7 inch care doteaza iPad-ul. Cel putin in primul trimestru al acestui an, Samsung a livrat 62% dintre toate display-urile de iPad-ul. In cifre concrete, asta inseamna 5,2 milioane de ecrane cu rezolutie de 2048 x 1536 pixeli. Astfel, LG, cel de-a doilea mare partener al Apple pe parte de tehnologie de display, a avut o contributie de doar 38% in business-ul cu tablete al americanilor.

Apple nu va scapa prea curand de Samsung, iar acum nu ne mai referim doar la tehnologia de display utilizata de americani. Pentru urmatoarea generatie de procesoare A8, compania din Cupertino mizeaza, potrivit celor mai recente informatii citate de ZDNet, pe TSMC (Taiwan Semiconductor Manufacturing Company), insa la fel de probabil, Samsung ar putea interveni in ecuatie in situatia in care taiwanezii nu ar face fata cererilor Apple. Desi este putin probabil sa se intample acest lucru, nu este si imposibil.

Cititi si "Cum au ajuns Apple si Samsung sa dea mai multi bani pe procese decat pe cercetare"

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: apple vs samsung proces apple samsung verdict apple vs samsung tsmc apple samsung
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google