4 Greseli SEO pe care sa le eviti in 2022

de Redactie Hit.ro | 22 noiembrie 2021

SEO

Mulți proprietari de afaceri nu reușesc să obțină rezultate de pe urma eforturilor lor de a optimiza website-ul din punct de vedere SEO. Adesea acest lucru ale loc din cauza că aceștia cad pradă unor greșeli frecvente, pe care le poți evita foarte ușor.

Vom împărtăși cu tine 4 dintre cele mai critice capcane SEO pe care trebuie să le eviți pentru a obține rezultatele dorite, atât în 2022 cât și mai departe.

Ca să eviți cu ușurință cele mai frecvente greșeli seo, citește articolul în continuare.

 

Greșeala nr. 1

Nu stabilești obiective clare de la bun început

 

Faptul că ai nevoie de obiective clare de la început pentru a reuși să optimizezi site-ul pentru motorul de căutare nu e deloc surprinzător.

Cu toate astea, mulți proprietari de afaceri, dar și agenți de marketing desfășoară campanii SEO fără a avea niciun obiectiv stabilit în prealabil. Tot aceștia sunt de părere că SEO le va crește traficul, ceea ce va rezulta într-o creștere a vânzărilor.

Problema e că lucrurile nu sunt întotdeauna chiar atât de simple.

Pentru că eforturile tale să dea roade, trebuie să înțelegi ce vrei să obții. Încerci să obții trafic de calitate mai bună, potențiali clienți sau mai multe vânzări? Fără obiective clare, vei rămâne cu o grămadă de metrici inutili.

 

Greșeala nr. 2

Ignorarea intenției de căutare

SEO

Intenția de căutare e un factor de clasare ascuns care influențează rezultatele SERP. Google preferă site-uri al căror conținut satisface intenția de căutare, pentru o anumită interogare.

Intenția de căutare se referă la motivația finală din spatele căutării unui utilizator.

Trebuie să îți dai seama ce anume vrea un utilizator să obțină atunci când caută acea interogare pe Google. Caută să cumpere ceva? Sau încearcă să învețe ceva?

De exemplu, dacă cineva introduce cuvintele “marketing digital” în bara de search, asta înseamnă că utilizatorul probabil dorește să afle ce este marketingul digital. Așadar, utilizatorul are intenție informațională.

Însă, dacă utilizator caută “servicii de marketing digital bucurești”, înseamnă că probabil dorește să angajeze un consultant sau o agentie seo in Bucuresti. Astfel, pentru a raspunde intenției de căutare trebuie să furnizezi detalii despre agenția ta de marketing și despre serviciile pe care le oferi.

 

Greșeala nr. 3

Să treci cu vederea peste optimizarea pentru mobile

 

Dacă optimizarea site-ului tău pentru dispozitivele mobile nu face parte deja din strategia ta SEO, e momentul să regândești puțin prioritățile.

Astăzi, peste 50% din tot traficul provine de pe dispozitivele mobile. De aceea, Google tinde să favorizeze site-urile mobile-friendly.

Ca să-ți pregătești site-ul pentru trafic organic venit din dispozitivele mobile, trebuie să te asiguri că acesta e întâi de toate responsive și ca se încarcă în mai puțin de 3 secunde. 

Viteză paginii și designul UX sunt factori importanți de clasament.

 

Greșeala nr. 4

Cumpărarea Backlink-urilor

 

SEO

Backlink-urile sunt printre cei mai importanți factori de clasare. Backlink-urile sunt printre cei mai importanți factori de clasare. Dacă însă cumperi backlink-uri pentru a îmbunătăți clasamentul site-ului tău, riști să fii penalizat de la Google.

Acest lucru înseamnă nu doar irosirea unor sume de bani, ci și potențialul de a distruge șansă site-ului de a se clasa cât mai sus în rezultatele motorului de căutare.

Dacă însă cumperi backlink-uri pentru a îmbunătăți clasamentul site-ului tău, riști să fii penalizat de la Google.

Acest lucru înseamnă nu doar irosirea unor sume de bani, ci și potențialul de a distruge șansă site-ului de a se clasa cât mai sus în rezultatele motorului de căutare.

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google