Profil: Recolte de sute de milioane de dolari la Zynga

de Cosmina Despa | 26 noiembrie 2009

In cele ce urmeaza am incercat sa surprindem profilul unei companii de succes in acest moment. O companie despre care se vorbeste foarte mult in ultimele doua luni si care a starnit mult interes dar si dezaprobare.

Americanii au un joc foarte amuzant, de genul "cine stie castiga". Moderatorul spune raspunsul, iar tu trebuie sa spui care este intrebarea. Daca ar fi sa il jucam in urmatoarele minute, ar trebui sa spunem Zynga iar intrebarile ar putea fi: care este compania care a ajuns in doi ani si jumatate la un miliard de dolari? Care este compania care a trecut de la 45 de angajati la 600 intr-un an si jumatate? Si care are anunturi de angajare pentru inca 300? Care companie are, lunar, 200 de milioane de utilizatori ai jocurilor sale? Ce companie are un venit estimat la 250 de milioane de dolari? Si intrebarile ar putea continua. Raspunsul este acelasi si singurul - Zynga.

Zynga este, in prezent, una dintre cele mai controversate companii din zona Internetului. Activitatile, jocurile si actiunile sale constituie subiectul a multor articole, anchete si reportaje.

Cele mai cunoscute jocuri ale companiei sunt Cafe World, FarmVille, Mafia Wars, Roler Coaster, YoVille!, Zynga Poker dar pe langa acestea mai sunt multe altele, pe care nu le enumeram din simplul motiv ca nu vrem sa facem publicitate... gratuit!. Vom mentiona doar ca posesorii de iPhone se pot intalni cu creatiile Zynga si pe propriul telefon. Daca nu, se pot multumi cu Facebook, MySpace, Bebo, Friendster, MyYahoo sau Tagged. O multime de optiuni.

Dar cum a ajuns Zynga sa apara peste tot? Si, mai ales, cum a ajuns sa se joace cu astfel de sume uriase?

Sa il ascultam, cel mai bine, pe Mark Pincus, fondator si CEO Zynga despre cum a fost la inceput.

Deci cum era? "Am facut toate lucrurile oribile din carti doar pentru a obtine un venit imediat." "Am dat jucatorilor de poker chips-uri daca descarcau tolbarul zwinky pe care l-am descarcat si eu odata si nu mai puteam scapa de el". Cu singuranta toti cei care joaca oricare dintre creatiile Zynga sunt familiarizati cu optiunea de a descarca diverse aplicatii in schimbul unor sume de bani virtuali, foarte utili in joc. Cat de utile sunt aceste aplicatii sau, mai bine zis, cat de periculoase sunt, ei bine, veti putea afla cu siguranta pe propria piele, daca nu ati aflat deja.

Citeste in continuare 1 2 3
Recomanda   afisari

spacer