Panasonic Entertainment & Communication Co., Ltd. a semnat un acord de colaborare cu Amazon.com Services LLC pentru licenta Fire TV cu scopul de a dezvolta televizoare ce ofera o experienta vizuala fara precedent.
Aceasta colaborare se concentreaza pe furnizarea de imagini si sunet de inalta calitate, adaptate mediului de vizionare al fiecarui membru al familiei, asigurand o experienta fara stres si fara intreruperi, care se aliniaza cu stilurile diverse de viata si cu varietatea bogata de continut.
In consecinta, aceste televizoare vor imbunatati modul in care descoperiti si va bucurati de continut, oferind un ecran de pornire personalizat care reuneste servicii de streaming, aplicatii, canale live si recomandari personalizate.
„Suntem deosebit de incantati sa anuntam, impreuna cu Panasonic, ca noile lor televizoare inteligente vor include Fire TV incepand cu 2024”, a declarat Daniel Rausch, vicepresedinte pentru Alexa si Fire TV, Amazon. „Acest lucru inseamna ca clientii din intreaga lume se vor putea bucura de toate beneficiile experientei de streaming personalizate Fire TV si de accesul la Alexa, combinate cu cele mai bune televizoare inteligente de la Panasonic.”
In ultimii ani, diversificarea utilizarii televizorului a avansat rapid datorita extinderii internetului si a smartphone-urilor.
Televizoarele au trecut dincolo de simpla vizionare a transmisiunilor si a continutului inregistrat. Acestea servesc acum drept ecrane pentru a va bucura de o gama larga de continut, inclusiv servicii video la cerere, videoclipuri din retelele sociale si jocuri online, adaptate pentru diverse scopuri de vizionare.
Ca urmare, scopul pe care oamenii il urmaresc la televizoarele lor se schimba. Panasonic, folosind experienta sa in tehnologia imaginii si a sunetului de inalta calitate, in comunicare si tehnologie digitala precum si abilitatile sale de dezvoltare de software pentru integrarea dispozitivelor, intentioneaza sa imbine aceste capacitati cu interfata intuitiva si continutul divers oferite de sistemul Fire TV.
Aceasta sinergie isi propune sa ofere spectatorilor experienta continutului potrivit stilului lor de viata si mediului de vizionare, experiente vizuale captivante cu o calitate optima a imaginii si a sunetului si conectivitate perfecta intre casa, spatii mobile, dispozitive IoT compatibile si echipamente de inregistrare. Colaborarea urmareste sa sporeasca valoarea televizoarelor utilizate acasa, potrivite pentru era multi-ecran.
Odata cu aceasta colaborare care incepe in 2024, Panasonic va introduce noi produse care au Fire TV ca sistem de operare si tehnologii unice, cum ar fi calitatea imaginii adaptabile la continut, impreuna cu operabilitate imbunatatita si integrare a dispozitivului. In continuare, compania intentioneaza sa-si extinda gama de modele Fire TV integrate.
Akira Toyoshima, CEO Panasonic Entertainment & Communication, a declarat: „Colaborarea cu Amazon.com Services este un pas cheie catre indeplinirea misiunii de a oferi noi surse de „incantare si confort” prin puterea divertismentului si a comunicarii. Acest parteneriat va furniza experiente care le permit consumatorilor sa intalneasca „necunoscutul” si sa se cufunde in „emotie”, imbogatindu-si viata si umplandu-si timpul cu multa culoare. Ne angajam sa continuam sa oferim produse si servicii cu adevarat valoroase care contribuie la bunastarea clientilor prin progrese in tehnologiile video, audio si de comunicare”.