Digi24 inaugureaza cele mai moderne studiouri de stiri dotate cu 22 de videowall-uri de inalta rezolutie.
Noua tehnologie reprezinta o veritabila premiera in materie de scenografie, cu scopul de a oferi publicului o experienta complexa in primul studio cu vizibilitate de 360 pentru ca stirea privita din toate unghiurile nu mai e doar o simpla idee, la Digi24 devine realitate.
Reconfigurarea studiourilor, sustinuta de investitii consistente in tehnologie specializata, va permite o exprimare jurnalistica spectaculoasa care va schimba perspectiva asupra stirilor de televiziune, prin adoptarea unui stil mai energic si mai direct, respectand totodata acuratetea si obiectivitatea informatiei.
Noua identitate vizuala conceputa de experti consacrati in branding si design din Marea Britanie aduce o explozie de culoare si dinamism in prezentare, atribute care plaseaza televiziunea Digi24 in era retelelor sociale. In plus, pachetul de branding sonor a fost creat de compozitori care si-au pus amprenta pe identitatea muzicala a celor mai prestigioase televiziuni din Europa.
Decizia de a combina elementele noi cu cele traditionale reflecta viziunea televiziunii Digi24 de a evolua pastrand legatura cu valorile si identitatea de baza.
Aceasta revitalizare vizuala nu este doar de natura estetica, ci si o reprezentare a spiritului creativ si a angajamentului de a tine pasul cu progresele rapide din lumea media.
Pentru telespectatori, noul concept Digi24 inseamna o experienta mai captivanta, care completeaza si imbunatateste calitatea informatiilor, intr-un peisaj media aglomerat.
Constienta de exigenta sporita a publicului, echipa Digi24 ramane la fel de motivata in mentinerea unei linii editoriale fundamentata pe pilonii adevarului, echilibrului, echidistantei si obiectivitatii. Digi24 va continua sa promoveze valorile reale din societate si povestile oamenilor autentici care inspira si sa ofere telespectatorilor o fereastra deschisa spre lume, fara distorsiuni, cu agenda orientata exclusiv catre interesul public.