Influencerii de top din gaming investesc in performanta
calendar_month 14 Oct 2022, 15:56
Un nou sondaj global, realizat de Kaspersky, exploreaza rolul performantei pentru grupurile de gameri si atitudinile lor fata de acest aspect.
Sondajul, comandat de Kaspersky, arata ca influencerii de top din gaming se simt pregatiti sa cheltuiasca cel mai mult pentru optimizarea performantei, 41% investind „o suma foarte mare” pentru a obtine acest lucru. Liderii de opinie de top sunt cei mai interesati de performanta, peste jumatate (53%) fiind de acord ca rezultatele lor depind de nivelul de performanta si cel mai frecvent investesc in componente de computer (76%) sau accesorii precum mouse-ul sau tastatura (61%).
Potrivit cercetarii Fortune Business Insights, piata globala de hardware pentru jocuri este estimata la 3,46 miliarde de dolari SUA in 2022 si se asteapta sa ajunga la 5,23 miliarde de dolari pana in 2027. Allied Market Research estimeaza ca piata globala de accesorii pentru jocuri a fost evaluata la 6,1 miliarde de dolari in 2021 si se estimeaza ca va ajunge la 14,4 miliarde USD pana in 2030.
Cercetarea Kaspersky confirma ca influencerii de top din gaming vad performanta ca fiind cheia succesului, 53% fiind de acord ca merita sa investeasca in echipamente care ii ajuta sa reuseasca.
Pentru o performanta imbunatatita, influecerii sunt dispusi sa investeasca intr-o putere mai mare a PC-ului (47%), un set de casti cu microfon (44%) sau o tastatura (44%).
Aceasta perspectiva difera de datele generale ale comunitatii de gaming, unde cele mai importante modalitati de imbunatatire a performantei sunt puterea computerului (49%), antrenamentul (41%) si latimea de banda, plus vitezele de down si upload sau ping (40%).
Raportul complet este disponibil pe https://www.kaspersky.com/blog/gamers-report-2022/
Pentru a mentine un nivel ridicat de performanta, dar si securitatea sistemelor, Kaspersky recomanda urmatoarele:
O solutie de securitate puternica si fiabila va va fi de mare ajutor, mai ales daca nu va va incetini computerul in timp ce jucati. Dar, in acelasi timp, va va proteja de orice posibila amenintare cibernetica.
Este mai sigur sa cumparati jocuri doar de pe site-uri oficiale si sa asteptati reducerile – acestea au loc in mod regulat, trebuie doar sa urmariti anunturile oficiale.
Incercati sa evitati sa cumparati primul lucru care apare. Chiar si in timpul reducerilor de vara de la Steam, inainte de a cumpara titluri mai putin cunoscute, cititi recenziile. Daca o oferta suna prea bine ca sa fie adevarata, probabil ca e una inselatoare.
Atentie la campaniile de phishing si la jucatorii necunoscuti. Verificati cu atentie site-urile web catre care sunteti redirectionat prin link-urile din e-mailurile primate, ca si extensiile fisierelor pe care urmeaza sa le deschideti.
In cadrul raportului, Kaspersky a definit urmatoarele categorii de jucatori:
eSports Pros
Vad performanta in joc ca fiind extrem de importanta; au participat la turnee cel putin o data in ultimii doi ani; fie isi construiesc un venit din gaming, fie isi doresc doar sa castige niste bani in plus din aceasta activitate
eSports Amateurs
Au participat la turnee si competitii cel putin o data in ultimii doi ani; NU cauta oportunitati de a face bani din activitatea lor de gaming
Hardcore Gamers
Joaca cel putin 20 de ore pe saptamana
Gadget Gamers
Investesc o suma mare sau foarte mare de bani pentru a-si imbunatati performanta de joc (hardware/ antrenament/ nutritie etc.)
Gaming Influencers
Stream cel putin o data pe luna; au minimum 1.000 de urmaritori
Top Gaming Influencers
Stream cel putin o data pe saptamana si au cel putin 10.000 de urmaritori
Noutati