hit.ro  »  Stiri  »  Cultura  »  Facebook si Miramax lanseaza serviciul online de inchiriere de filme

Facebook si Miramax lanseaza serviciul online de inchiriere de filme

calendar_month 24 Aug 2011, 10:02
Studiourile Miramax s-au alaturat trendului general de la Hollywood si a semnat o colaborare cu Facebook pentru lansarea pe reteaua sociala a unui serviciu de inchiriere de filme. Servicii similare mai ofera si Warner Bros, Paramount si Universal.
Multe din filmele ce vor fi disponibile prin serviciul de streaming al Facebook pot fi vizionare in premiera online, potrivit Mashable.
Disponibil in trei tari
Serviciul Miramax eXperience ofera deja continut pentru consumatorii din trei tari, respectiv pentru utilizatorii Facebook din Statele Unite ale Americii (20 de titluri), Marea Britanie si Turcia (cate zece titluri fiecare).

Chiar daca momentan serviciul este disponibil intr-un numar limitat de tari, colaborarea dintre Facebook si Miramax este considerata de analisti ca una dintre cele mai inspirate initiative pe acest segment de servicii.
Serviciul se va extinde in viitorul apropiat si in Franta si Germania. Inchirierea unui film prin Miramax eXperience va costa utilizatorii 30 de credite Facebook (adica 3 dolari). Un titlu platit poate fi salvat pentru 30 de zile. Odata ce ai dat play filmului inchiriat, ai la dispozitie 48 de ore pentru a-l viziona .
Citeste mai departe despre Lansarea jocului Casting Call.
Urmeaza lansarea jocului Casting Call
Suplimentar fata de inchirierea de filme si vizionarea loc online, Facebook va lansa, prin intermediul aceluiasi serviciu si jocul Casting Call, care va permite utilizatorilor sa faca pe regizorii si sa-si "distribuie" prietenii in rolurile din filmele Miramax. Avantajul, dupa cum spun cei de la Facebook, este ca participantii pot castiga bonusuri in timp ce se joaca.


Miramax eXperience poate fi accesat insa si de pe unele dispozitive mobile, precum iPad-ul celor de la Apple sau de pe alte tablete PC prin intermediul Google TV (in acest caz se va folosi browserul nativ al serviciului de la Google).
Nici Miramax nu va ramane insa blocata la acest nivel de servicii. Mike Lang, directorul executiv al companiei, a scris pe blogul personal ca urmatoarea tinta in dezvoltarea pe acest segment de marketing este ca Miramax sa ofere cinefililor posibilitatea de a cumpara online filmele si de a le stoca prin tehnologia cloud computing, pentru a le putea accesa si viziona oricand si de pe orice device doresc.

Lansat in mare graba
Initiativa celor de la Facebook de a oferi spre vizionare filme online platite pare o idee buna. Unicul lucru pe care lumea il reproseaza retelei sociale acum este ca s-a grabit si ca serviciul nu este inca total pus la punct.
De altfel, cei de la Mashable spun ca au esuat in mai multe randuri sa vizioneze un film pe care l-au platit de vreo trei ori... De ce atat de multa graba?



Facebook nu este singura companie care vrea sa faca pionierat din streaming-ul de filme pe retelele sociale, iar asta explica efervescenta cu care incearca sa-si promoveze un serviciu care trebuie inca mult imbunatatit.
Dan Rose, vicepresedinte al departamentului de Marketing si Parteneriate al Facebook, explica si mai bine graba lansarii serviciului: "Unul dintre motivele pentru care am demarat colaborarea cu Miramax este ca le-a placut ideea ca utilizatorii pot cumpara continutul de pe Facebook si il pot urmari pe alte platforme. Facebook poate fi identificat cu acest nou tip de experienta".





 

Sondaj

Care este prima versiune de Windows pe care ati folosit-o?