Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013

9 ianuarie 2014

Generarea si imbunatatirea calitatii leadurilor raman cele mai mari provocari in 2013 din domeniul B2B. Companiile business-to-business prospecteaza constant in cautarea potentialilor clienti interesati, iar din acest motiv generarea de lead-uri necesita mult efort si atentie.

Aspectele pe care se concentreaza marketerii in B2B

Un sondaj citat de Emarketer si efectuat de BtoB Magazine printre marketerii B2B din SUA anul trecut arata ca cel mai mult efort este depus de aceste companii pentru generarea de leaduri - 60% dintre respondenti au spus ca aceasta activitate le cere cea mai mare atentie.

Pe locul doi in topul prioritatilor din domeniul B2B se situeaza modalitatile de a ajunge la un numar mai mare de persoane din publicul tinta.

Pentru aproape 40% din respondenti a fost importanta construirea brand awareness-ului in 2013. Aproape la fel de importante au fost masuratorile corecte si atribuirea conversiilor online canalelor de marketing potrivite.

O treime din marketerii din zona B2B au declarat ca au depus eforturi pentru loializarea si pastrarea clientilor in 2013, in egala masura s-au implicat si pentru a obtine o mai buna incorporare a targetarii in mixul de marketing al companiei.

Cele mai de succes tactici de generare de leaduri in B2B

Asadar marketerii din acest domeniu au prioritizat generarea de leaduri in 2013. Felul in care au realizat acest lucru a fost in cea mai mare parte (peste 40%) multichannel, axandu-se pe varii canale de marketing care au ajutat la conversie.

Cititi mai multe despre "Generarea si calitatea leadurilor: interese principale in B2B in 2013" pe Mailagent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: b2b business to business mailagent
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google