StarCraft 2 - noi detalii

de Mina Hutterer | 7 octombrie 2009

Intr-o noua sesiune Q&A pe forumul battle.net, Blizzard a oferit noi detalii despre StarCraft 2, unul dintre cele mai asteptate si... amanate jocuri de strategie din toate timpurile.

Mai jos aveti intrabarile si raspunsurile despre StarCraft 2 de pe forum:

1. Computer AI – Inteligenta artificiala online este diferita de cea offline?
Nu. Sunt identice.

2. Ati luat in considerare ideea de a creat un lobby post-joc, in care utilizatorii sa discute ultimul joc, sa vada reluari impreuna sau sa reporneasca imediat meciul?
Da, avem un plan pentru un lobby post-joc. Totusi, detaliile nu au fost inca finalizate.

3. Exista informatii noi despre elemente suplimentare pe harti, altele decat turnurile Xel'Naga, stancile destructibile si iarba inalta?
Nu. In acest moment nu exista informatii noi despre aceste elemente.

4. Cati actori diferiti sunt necesari pentru vocile din StarCraft II, inclusiv pentru sunetele unitatilor si ale eroilor din campanie?
La proiect participa 58 de actori diferiti, unii cu roluri multiple, iar numarul acestora ar putea creste pe masura ce jocul se apropie de lansare.

5. Tipurile de teren din StarCraft II au avut pana acum denumiri de genul “Bel’Shir (Jungle)”. Acest lucru inseamna cumva ca “Bel’Shir” este doar un alias pentru jungla si ca fiecare tip de teren este pur si simplu denumit in functie de o anumita planeta, sau exista alte harti de jungla cu un teren diferit, cum ar fi “Aiur (Jungle)”?
Am dat denumiri seturilor de teren pe baza planetelor. Exista mult mai multe tipuri de teren decat in primul StarCraft si veti avea posibilitati imense de a le modifica (inclusiv prin ajustarea texturilor, doodads, iluminare) si astfel veti putea crea propriile variatiuni ale hartilor oferite. Probabil vor exista si alte harti de jungla, cu nume ale altor planete.

6. Exista posibilitatea de a avea mai multe optiuni atunci cand vine vorba despre pauza in joc? In StarCraft: Brood War, fiecare jucator poate pune pauza de trei ori, dar oricare alt jucator poate anula pauza. Ar putea exista o limita de timp (la alegerea utilizatorilor) inainte ca alti jucatori sa poata anula pauza?
Le recomandam jucatorilor sa comunice unii cu altii in timpul jocului, pentru a cadea de acord asupra momentului in care sa puna pauza sau sa reia jocul. Suntem de parere ca pauzele in joc afecteaza negativ fluiditatea jocului si ca ar fi neplacut ca jucatorii sa fie obligati sa astepte un anumit timp inainte sa poata relua jocul. Optiunea de pauza este conceputa in ideea ca toti jucatorii sunt de acord cu momentul si durata.

7. Stiu deja ca editorul de harti va fi disponibil beta testerilor dupa lansarea variantei Beta. Editorul va fi disponibil si pentru cei care nu participa la Beta?
Nu, editorul de harti va fi disponibil doar in perioada Beta si doar beta testerilor.

8. Atunci cand o unitate iese dintr-o cladire, vor exista doar 4 iesiri, ca in Warcraft 3, sau va exista un numar "infinit" de iesiri?
Numarul nu este infinit, dar unitatile vor iesi din cladiri la cel mai apropiat punct de locul unde este pus rally point-ul.

Sursa: Blizzard / HIT.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google