Solutie de automatizare a Bilantului si Registrului de evidenta fiscala

calendar_month 24 Mai 2023, 10:20
Alfa Software lanseaza o functionalitate de automatizare a Bilantului si Registrului de evidenta fiscala ce scurteaza timpii de procesare la doar cateva minute, indiferent de marimea companiei sau a grupului de firme.
• Solutia ce ruleaza prin platforma ASiS ERP preia automat, din primul pas, peste 90% din datele necesare completarii Bilantului din baza sa de date
• Timpul de revizie necesar Bilantului si Registrului de evidenta fiscal se reduce la ordinul minutelor, pentru contabili si expertii fiscali
• Solutia gestioneaza cu usurinta situatiile financiare ale companiilor medii, mari si ale grupurilor de firme

Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business in ascensiune din Transilvania, lanseaza o functionalitate ce automatizeaza realizarea Bilantului si a Registrului de evidenta fiscala, usureaza major fluxurile pentru companiile medii, mari si grupurile de firme si reduce timpii de revizie a declaratiilor la ordinul catorva minute.
„Suntem permanent aproape de nevoile companiilor din Romania, ascultam cu atentie cerintele pietei si vrem sa fim de un real ajutor mediului de afaceri. In context, mai ales in aceasta perioada in care focusul major al firmelor din Romania este depunerea corecta si rapida a situatiei fiscale anuale, am dezvoltat o automatizare utila, parte a solutiei noastre ASiS ERP. Aceasta completeaza, inca din primul pas, in proportie de peste 90% Bilantul si Registrul de evidenta fiscala, conform cerintelor actuale ale ANAF. Noua dezvoltare reduce mult din timpul necesar alocat si, in plus, prin programul de validari, indica in scurt timp fiecare element ce necesita corelare”, declara Cristian Gabriel Pavel, CEO Alfa Software.
Bilantul este un document contabil care prezinta situatia financiara a unei companii, la un moment determinat in timp. Acesta reprezinta o imagine de ansamblu a bunurilor, datoriilor si capitalului propriu al entitatii, la data respectiva. In conformitate cu legislatia romaneasca, societatile comerciale sunt obligate sa depuna bilanturile lor anuale la Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).
Cum functioneaza automatizarile Alfa Software
Generarea automatizata a bilantului include o serie de elemente esentiale pentru o raportare corecta si rapida, indiferent de complexitatea firmei sau firmelor membre ale unui grup:
• Generare si incarcare automata in documentul PDF inteligent;
• Validari inteligente, care arata daca exista orice elemente necorelate;
• 90% dintre informatiile necesare deja sunt in baza de date;
• Sectiunea Verificari a software-ului include validari ce vizeaza: corelatia bilantului, formulele de bilant ce pot fi prestabilite sau modificate pe parcurs, conturile ce apar in bilant dar nu si in balanta contabila.
Si la nivelul Registrului de evidenta fiscal, sistemul informatic preia automat o serie de actiuni importante, precum:
• Calculul impozitului pe profit;
• Formulele presetate inclusiv de calcul protocol;
• Pentru fiecare cont, sumele deductibile si nedeductibile;
• Configuratie exacta a deductibilitatii, deductibilitatii partiale sau nedeductibilitatii;
• Nivelurile de bonificatii acordate de autoritati pentru capitalul propriu al companiei.
• Solutia ce ruleaza prin platforma ASiS ERP preia automat, din primul pas, peste 90% din datele necesare completarii Bilantului din baza sa de date
• Timpul de revizie necesar Bilantului si Registrului de evidenta fiscal se reduce la ordinul minutelor, pentru contabili si expertii fiscali
• Solutia gestioneaza cu usurinta situatiile financiare ale companiilor medii, mari si ale grupurilor de firme

Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business in ascensiune din Transilvania, lanseaza o functionalitate ce automatizeaza realizarea Bilantului si a Registrului de evidenta fiscala, usureaza major fluxurile pentru companiile medii, mari si grupurile de firme si reduce timpii de revizie a declaratiilor la ordinul catorva minute.
„Suntem permanent aproape de nevoile companiilor din Romania, ascultam cu atentie cerintele pietei si vrem sa fim de un real ajutor mediului de afaceri. In context, mai ales in aceasta perioada in care focusul major al firmelor din Romania este depunerea corecta si rapida a situatiei fiscale anuale, am dezvoltat o automatizare utila, parte a solutiei noastre ASiS ERP. Aceasta completeaza, inca din primul pas, in proportie de peste 90% Bilantul si Registrul de evidenta fiscala, conform cerintelor actuale ale ANAF. Noua dezvoltare reduce mult din timpul necesar alocat si, in plus, prin programul de validari, indica in scurt timp fiecare element ce necesita corelare”, declara Cristian Gabriel Pavel, CEO Alfa Software.
Bilantul este un document contabil care prezinta situatia financiara a unei companii, la un moment determinat in timp. Acesta reprezinta o imagine de ansamblu a bunurilor, datoriilor si capitalului propriu al entitatii, la data respectiva. In conformitate cu legislatia romaneasca, societatile comerciale sunt obligate sa depuna bilanturile lor anuale la Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).
Cum functioneaza automatizarile Alfa Software
Generarea automatizata a bilantului include o serie de elemente esentiale pentru o raportare corecta si rapida, indiferent de complexitatea firmei sau firmelor membre ale unui grup:
• Generare si incarcare automata in documentul PDF inteligent;
• Validari inteligente, care arata daca exista orice elemente necorelate;
• 90% dintre informatiile necesare deja sunt in baza de date;
• Sectiunea Verificari a software-ului include validari ce vizeaza: corelatia bilantului, formulele de bilant ce pot fi prestabilite sau modificate pe parcurs, conturile ce apar in bilant dar nu si in balanta contabila.
Si la nivelul Registrului de evidenta fiscal, sistemul informatic preia automat o serie de actiuni importante, precum:
• Calculul impozitului pe profit;
• Formulele presetate inclusiv de calcul protocol;
• Pentru fiecare cont, sumele deductibile si nedeductibile;
• Configuratie exacta a deductibilitatii, deductibilitatii partiale sau nedeductibilitatii;
• Nivelurile de bonificatii acordate de autoritati pentru capitalul propriu al companiei.
Noutati




